MS Windows
briani 27239
windows-xp vil ikke slukke
Fra : Lene og Allan

Dato : 27-12-02 12:20

windows-xp vil ikke slukke, den genstarter,
er der nogle der har en løsning på problemet?

påforhånd tak

Lene

Fra : mik

Dato : 27-12-02 15:25

"Lene og Allan" <lnal@mail.dk> skrev i en meddelelse
> windows-xp vil ikke slukke, den genstarter,
> er der nogle der har en løsning på problemet?

Hej Prøv at højreklikke på denne computer /egenskaber /avanceret / start og
genoprettelse
fjern hakket i genstart automatisk og klik ok (det fjerner ikke den fejl der
måtte være, men fjerner måske symptomet - lidt ligesom en hovedpine pille

Mik

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 27-12-02 21:49

> windows-xp vil ikke slukke, den genstarter,
> er der nogle der har en løsning på problemet?

Hvor langt når den? når den helt derhen hvor den normalt ville slukke?
For hvis den gør det, så tjek USB enheder, nogle skal stoppes for at
computeren kan slukks (f.eks. mit compact flash drev) du kan slukke en enhed
med det lille ikon nede ved siden af uret...