Man skulle tro jeg havde fået hund :-)
Fra : Kate

Dato : 27-12-02 12:03

Jeg har hørt at hundeejere kommanderer deres hund "ved fod" når de vil
ha' den siddende eller gående lige ved sig. Godt nok bruger jeg ikke
kommandoer, men jeg har en kat som gør det. Mowgli. Han går hele tiden
så tæt ved mine fødder at jeg er ved at skatte over ham. Aldrig har jeg
haft en _så_ nærgående missekat Han er der hele tiden når jeg
bevæger mig rundt i lejligheden.
Ja, så overvejer jeg om Mowgli var det rigtige navn til ham, mon ikke
han skulle ha' heddet Futte.....I ved hunden fra Garfield....Når han
lægger sig render han mindst 10 gange rundt om sig selv inden han får
rullet sig sammen som en kugle. Hvis så Lante eller jeg rører os så
skal han være med, for så at lægge sig igen, med behørig gåen rundt om
sig selv
Jojo, han er lidt skør, men hamrende dejlig.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : \(2610 \)Jan R.

Dato : 28-12-02 14:08

Hej Kate.
Skriver under pseudonym, da der er probs med sunsite...
Men helt ærligt... dit indlæg har givet Manden her en go' ide...
Nu er han begyndt at lære Namacoola at gå på Plads *suk* Nå ja, han
kalder det Heel, for ikke at få to hunde rodet ind i det, men
alligevel....
Namacoola??? Jo som sædvanligt har hun det SJOVT Så hun skal såmænd
nok snart få det lært også... Og det ser altså bare sødt ud, når hun
vimser afsted efter ham, mens hun kurrer løs

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 28-12-02 16:02

"\(2610 \)Jan R." <tsars@os.dk> wrote in

> Nu er han begyndt at lære Namacoola at gå på Plads *suk*

haha, ja hvorfor ikke. han har jo lært hende så mange andre ting. Hun
ender jo med at kunne optræde med alle de ting hun kan

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 28-12-02 20:21

(2610 )Jan R. skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Namacoola??? Jo som sædvanligt har hun det SJOVT Så hun skal såmænd
>nok snart få det lært også... Og det ser altså bare sødt ud, når hun
>vimser afsted efter ham, mens hun kurrer løs

Nu har hun jo også øvelsen efter at sin tid som Efter-Aske-Tøffe.

Er jeg i øvrigt den eneste katteejer der er vågnet med usædvanligt
ondt i nakken efter at hovedpuden er blevet annekteret (Anakin-teret?)
i nattens løb?
Det kan godt være at dommeren ikke synes Anakin er lang nok, men når
han åbenbart skal ligge på tværs i hovedenden af sengen bliver der
altså hurtigt trangt!

--
"Kærlighed er en lille hest, der ikke er sur"
- Glimmer Glenn

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-12-02 20:24

"Stina H. Diderichsen" <spam@detteerIKKEengyldigURL.dk> skrev i en
meddelelse news:3e0df984$0$47047$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Er jeg i øvrigt den eneste katteejer der er vågnet med usædvanligt
> ondt i nakken efter at hovedpuden er blevet annekteret (Anakin-teret?)
> i nattens løb?

Nix ! Kesto har tilbragt natten i mit ene øre og nu sidder
mit hovede helt forkert

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Majer

Dato : 28-12-02 22:31

> [...]
>
> Er jeg i øvrigt den eneste katteejer der er vågnet med usædvanligt
> ondt i nakken efter at hovedpuden er blevet annekteret (Anakin-teret?)

Ej hvor er du heldig... du får lov at sove!! Her ligger Creamy på min hals,
med sit spindende hoved helt op i mit, hver nat!! Og hun spinder højt... og
længe...

Nytårshilsner fra
Majer