Winamp 3 - hvor er alle indstillingerne?
Fra : Michael Bach

Dato : 27-12-02 11:53

Jeg synes jeg mangler en masse funktioner i winamp 3!
Bl.a. "visualization" hvor man kunne indstille analyzeren. Og hvad med
den samlede tid i bunden af playlisten? Plus mange andre tweaks. Er det
mig der ikke kan finde dem eller er de barberet væk?

....::: Michael Bach :::...
..:: www.vorbis.com ::.

Fra : DumbWarrior

Dato : 27-12-02 20:10

Jeg mangler dem også...
Og jeg har også opgivet at lede efter dem, efter nogle måneder. Så jeg er
gået tilbage til to´eren.
Det er lidt ærgeligt, da WinAmp3 har nogle ekstreme fede skins... :/

DumbWarrior aka Rune

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-12-02 22:49

"DumbWarrior" <shaman10@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler dem også...
> Og jeg har også opgivet at lede efter dem, efter nogle måneder. Så jeg er
> gået tilbage til to´eren.
> Det er lidt ærgeligt, da WinAmp3 har nogle ekstreme fede skins... :/

Jeg er ligeledes gået tilbage til 2'eren, jeg mangler også "J" tasten til
søgning, den nye metode er for besværlig. Håber de bliver rettet i næste
udgave, som i øvrigt er længe undervejs.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : dj

Dato : 30-12-02 21:57

plus den, efter min mening, langsomme opstart.......

dj

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 31-12-02 00:19

On Mon, 30 Dec 2002 21:56:36 +0100, "dj" <kjeldsen66@hotmail.com>
wrote:

>plus den, efter min mening, langsomme opstart.......
>
>dj

Jep, jeg blev også ved 2'eren

Morten
morten@bowman.dk