Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
thumbs plus 5
Fra : Henrik Torp

Dato : 27-12-02 11:46

Hej i gruppen

Er der nogen, der kender Thumbs plus 5?

Er det godt og hvad kan det?

Er der andre programmer, der klarer opgaverne lige så godt?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Peter Loumann

Dato : 27-12-02 13:10

On Fri, 27 Dec 2002 11:46:24 +0100, "Henrik Torp"
<henriktorp@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hej i gruppen

Hej

>Er der nogen, der kender Thumbs plus 5?

Ja, det gør jeg

>Er det godt

glimragende!

>og hvad kan det?

Stort set alt. Der er ikke plads nok her. men programmet er shareware,
så du kan bare hente og prøve det.

>Er der andre programmer, der klarer opgaverne lige så godt?

Tjaeh, der er adskillige, med ca. samme funktionaliteter. Nogle
sværger til ACDSee eller det dyre Foto Station. Der er flere. Jeg har
prøvet en del og finder Thumbs Plus langt bedst.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk