Wilhelm Adolph Bredal, døbt 1712.
Fra : Flemming Damgaard La~

Dato : 27-12-02 11:16

Hej Gruppe.

Oplysninger søges om Wilhelm Adolph Bredal, der er døbt 1712 i Kollerup
Kirke ved Jelling.
Han optræder senere som forvalter på Herregården Fussingø.
Han træffes også i Kornerup og Herslev sogne vest for Roskilde.
Jeg ved ikke hvor og hvornår han er død.

Alle mulige oplysninger om ham har interesse !!!
--
Flemming Damgaard Larsen MF,
E-mail: arfdl@ra.dk

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 27-12-02 20:01

"Flemming Damgaard Larsen" <arfdl@ra.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg ved ikke hvor og hvornår han er død.
>
> Alle mulige oplysninger om ham har interesse !!!

Jamen, så kommer der da lidt hjælp her, fundet på www.familysearch.org:

WILHELM ADOLPH BREDAL
Male Family
Event(s):
Birth:
Christening:
Death:
Burial:
Marriages:
Spouse: JUDITHE CATHARINA JORGENSEN Family
Marriage: 14 MAR 1742 Kornerup, Kobenhavn, Denmark
Messages:
Extracted marriage record for locality listed in the record. The source
records are usually arranged chronologically by the marriage date.

Mvh.Bodil.