SE P800
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 27-12-02 10:03

Hej alle.. Og god jul og alt det der ..

Hvis der er nogen der ved det mindste om <subj> gider i så ikke poste det..

Jeg er interesseret i, hvornår den forventes i butikkerne, hvad den koster
m.v.
Jeg har set på mobilpriser.dk at den ca. lander på 6k og det tror jeg passer
meget godt..

Nogen rygter ??

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Mobilkompagniet.dk

Dato : 28-12-02 15:14

Den har været på lager siden sidste fredag.
Vi har allerede solgt mange. se www.mobilkompagniet.dk

Fra : Fischer

Dato : 28-12-02 16:18

> Den har været på lager siden sidste fredag.
> Vi har allerede solgt mange. se www.mobilkompagniet.dk

Solgt, ja.
Men har I også sendt nogle ud til køberne?

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Peter Thomsen

Dato : 28-12-02 22:43

Kun omkring 30stk.