MS Windows
briani 27239
WinXP Pro på P2 266 mhz?
Fra : Eske

Dato : 27-12-02 09:41

Kan det lade sig gøre? Det er en Dell Latitude med 192 mb ram...

Jeg har ikke noget mod at slå alt eye-candy fra, så længe jeg får NTFS og de
andre gode sager i XP...

Er det helt åndsvagt?

Fra : Michael von Thun

Dato : 27-12-02 11:05

Microsoft anbefaler:
300MHz, men siger at XP kan køre på 233MHz.
128 MB ram, men kan køre med 64MB.
Ablolut minimum 1,5 GB fri harddisk
Minimum opløsning på skærmen skal være 800 x 600
Så alt i alt skulle du godt kunne bruge den maskine du omtaler, men forvent
ikke det helt store!
Mvh. Michael.

Fra : B.R.

Dato : 27-12-02 11:13

Eske wrote:
> Kan det lade sig gøre? Det er en Dell Latitude med 192 mb ram...
>
> Jeg har ikke noget mod at slå alt eye-candy fra, så længe jeg får
> NTFS og de andre gode sager i XP...
>
> Er det helt åndsvagt?

Jeg har en tilsvarende Dell Latitude hvorpå jeg bruger Win XP pro Dk og hele
Office XP pro DK, men den kører betydeligt bedre nu hvor jeg har givet den
256 mb ram (kingston) købt via Dell

Der er ingen problemer nu, men jeg havde lidt problemer med de oprindelige
kun 128 mb ram

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Jens

Dato : 27-12-02 11:55

> [...]
> Kan det lade sig gøre? Det er en Dell Latitude med 192 mb ram...
>
> Jeg har ikke noget mod at slå alt eye-candy fra, så længe jeg får NTFS og

Det er ikke optmalt men...
En w2k advanced server kan køre på en 200mmx med 128 ram så kan xp vel også
hehe(det tager bare lidt tid at komme igang)
En opdatering til 512 ram ville ikke være af vejen

mvh Jens

Fra : Martin Schultz

Dato : 27-12-02 17:20

On Fri, 27 Dec 2002 09:40:53 +0100, "Eske" <eskeandersen@tiscali.dk>
wrote:

>Kan det lade sig gøre? Det er en Dell Latitude med 192 mb ram...
>
>Jeg har ikke noget mod at slå alt eye-candy fra, så længe jeg får NTFS og de
>andre gode sager i XP...
>
>Er det helt åndsvagt?

Kør win2k. DEt køre ganske godt på en såddanne maskine.
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til ADSL og opsætning af CISCO router.