Kim Larsens torsdag aften smal eller bred?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 27-12-02 09:04

Hej

Den formidable "Det var en torsdag aften" består som bekendt af både
en CD og en DVD.

På sidstnævnte står der bl.a. trykt 'Dolby-5.1 16:9', hvilket vi opfatter
sådan at filmen (dvs. koncerten) er optaget i og afspilles i bredformat,
når man lægger skiven i sin DVD-maskine eller computer.

Men sådan er det ikke hos min grædefærdige genbo. Og hvad gør vi så
- lille du - ved det? Har nogen af jer været ude for problemet?

--
Jørgen Grandt / www.hamigen.dk (mails til mig er minus 'men')
"Co-existence or no existence?!"

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 27-12-02 23:26

Hej

Hvis du mener at den er 4:3 er den også det hos mig desværre!
Så det må falde ind under begrebet falsk varebetegnelse!

Jørgen