Site hvor man kan "share" musik ?
Fra : dennis

Dato : 26-12-02 23:58

Hej,
jeg mener der findes en site hvor man kan
download/upload og share egen musik - amatør musik
og komme i kontakt med andre musiker, men
jeg har nu prøvet ude held at finde denne site.

Er der nogle der kan løse denne ?

tak
Dennis

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 27-12-02 01:03

Der er 50% chance for at du har ren mel i posen, og 50% chance for at du vil
hive dig en kopi af Nelly's seneste plade.

Uanset hvad, så er KaZaa og WinMX blandt de store netværker.
Er du på jagt efter mindre bands uden kontrakter, så tjek www.viatone.dk og
www.mymusic.dk

godt nytår

Fra : FRANK JØRGENSEN