MS Windows
briani 27239
Hvad betyder "enheden kan ikke starte fejl~
Fra : Storkøbenhavn

Dato : 26-12-02 23:53

Se subj.

Fra : Madsen

Dato : 26-12-02 23:59

Storkøbenhavn skrev:

> Se subj.

Hvilken enhed og styresystem er der tale om?

Madsen.

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 27-12-02 00:04

Madsen wrote:

> Hvilken enhed og styresystem er der tale om?

Nå ja..... det var måske en ide med lidt info

Windows XP SP1/DK og det er en ekstern USB2IDE drev der er tale om Scanlogic
Model SI-390

Fra : Madsen

Dato : 27-12-02 00:13

Storkøbenhavn skrev:

> Windows XP SP1/DK og det er en ekstern USB2IDE drev der er tale om
> Scanlogic Model SI-390

Prøv at geninstallere driveren. Hvis du kan finde en nyere driver så
prøv med den i stedet.

Madsen.

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 27-12-02 14:18

Madsen wrote:

> Prøv at geninstallere driveren. Hvis du kan finde en nyere driver så
> prøv med den i stedet.

Har prøvet både en nyere en ældre og til andres versioner af win

Fra : Per H

Dato : 27-12-02 00:27

On Thu, 26 Dec 2002 23:58:51 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
skrev:

> [...]

er det et skærmkort ?

Den fejl fik jeg da jeg skulle skifte til nyere kort.

Vh Per

Godt nnytår

Fra : Madsen

Dato : 27-12-02 14:26

Storkøbenhavn skrev:

> Har prøvet både en nyere en ældre og til andres versioner af win

Nå ok. Du er sikker på at du har installeret det korrekt ifølge
installationsvejledningen, ikke? Normalt installerer man driveren
først og derefter kobler man så USB-enheden til.

Se evt.: <http://support.microsoft.com/?kbid=310123>

Madsen.

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 27-12-02 16:15

Madsen wrote:

> Nå ok. Du er sikker på at du har installeret det korrekt ifølge
> installationsvejledningen, ikke? Normalt installerer man driveren
> først og derefter kobler man så USB-enheden til.

Yep- men hvad betyder den fejlkode 10 ved nogen det ?