MS Windows
briani 27239
driver til dexxa rat og pedaler
Fra : Claus pilemand

Dato : 26-12-02 22:51

hej alle sammen jeg ka stadig ikke få det til at du. og jeg har været på
hjemme siden for dexxa for at få drivern men alt er lukket ned suuuk........
jeg mangler hjælp ........
jeg har prøvet at slå det til manulet i kontrol panel men nej der er ik
rigtig noget der virkker nu er vi jo osse komet på xp og det giver lidt grå
hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har osse prøvet at sætte det op som et joystick men nej dedr er ingen
kontagt
håber der er nogen der kan hjælpe med en driver
mvh claus pilemand

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-12-02 00:09

"Claus pilemand" <engvang@tdcadsl.dk> skrev :

>jeg har osse prøvet at sætte det op som et joystick men nej dedr er ingen
>kontagt
>håber der er nogen der kan hjælpe med en driver

Prøv evt. at spørg i news:dk.spil.computer om der er nogen der,
der har en løsning.

Der er sikkert lidt flere spillehajer, som måske har haft
problemet.

Fra : Thomas

Dato : 27-12-02 02:02

"Claus pilemand" <engvang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har prøvet at slå det til manulet i kontrol panel men nej der er ik
> rigtig noget der virkker nu er vi jo osse komet på xp og det giver lidt

Der er ingen problemer på deres Hjemmeside nu.. det kan jo være at de har
været ved at opdatere siderne lige i det tidsrum du har prøvet at komem ind.
her er linket:
http://www.dexxa.net/support.php

håber at du finder det du skal bruge..

en sidste ting.. kan du ikke skrive hvilket OS, og hvilken hardware model
dit rat/pedaler, du bruger, da det vil hjælpe lidt med hensyn til hjælp med
eventuelle drivers.

venligst

Thomas