Hejsan og glædelig jul
Fra : Søren Hansen

Dato : 26-12-02 22:22

Jeg har 2 pc'er som skal til at tale sammen, den ene er opkoblet til nettet
via et Motorola kabel modem med dynamisk ip, den anden er helt sig selv,
nummer 2 behøver ikke at få adgang til nettet men det viller heller ikke
skade.
Jeg syntes jeg engang har set en dansk hjemmeside med en kanon god
vejledning, men hvor er den?
Jeg har netkort mm krydset kabel osv.
På forhånd tak for hjælpen

Søren Hansen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 26-12-02 22:46

Søren Hansen skrev i meddelelsen
<3e0b73c5$0$71691$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

>Jeg syntes jeg engang har set en dansk hjemmeside med en kanon >god
vejledning, men hvor er den? Jeg har netkort mm krydset kabel >osv.

hej hej, og selv glædelig jul

er det den her du mangler ?

http://www.net-faq.dk/faq.pl?get=winsetup

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Søren Hansen

Dato : 27-12-02 11:59

Tja den ligner næsten, men kan vel bruges jeg prøver her i eftermiddag.
tak for hjælpen

Søren
"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:auftb4$3gu$1@sunsite.dk...