MS Windows
briani 27239
Jobliste - menubjælke forsvundet?
Fra : Finn Christensen

Dato : 26-12-02 21:54

Bruger Win XP og der er opstået noget underligt.
Normalt kan jeg jo højreklikke på "statuslinien" nede i bunden og vælge
jobliste. Der kan jeg så se hvilke programmer osv. der er aktive.

Det kan jeg stadig, men de menupunkter og den "menubjælke" der plejer at
være i toppen er på forunderlig vis blevet væk.... Den har hidtil bare været
der og fra den ene dag til den anden er den forsvundet.

Så nu kan jeg hverken minimere den, lukke den eller skifte imellem de
punkter der plejer at være derinde. (keg kan dog lukke ved at højreklikke på
ikonet nede ved uret og vælge luk. Det kan jeg ikke i det normale punkt, der
er nede i menulinien i bunden. Der mangler titlen på programmet også.

Genstart af maskinen hjalp ikke - det er prøvet.

Nogen gode idéer ??? Hvad skyldes det og hvad kan jeg gøre ved det?

På forhånd mange tak

Finn

Fra : Edmund

Dato : 26-12-02 22:11

Finn Christensen wrote:
> [...]
>
> Genstart af maskinen hjalp ikke - det er prøvet.
>
> Nogen gode idéer ??? Hvad skyldes det og hvad kan jeg gøre ved det?

Dobbeltklik ude i rammen, er løsning og årsag

--
Mvh Edmund

Fra : Finn Christensen

Dato : 26-12-02 23:44

"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse

> Dobbeltklik ude i rammen, er løsning og årsag

Det hjalp

TUSINDE TAK og GODT NYTÅR !

Finn