MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
NFTS til FAT32 ??? Hvordan ???
Fra : Ronnie2750

Dato : 26-12-02 20:14

Hej allesammen & God Bagjul
Håber at der sidder en god computerfreak der lige kan forklare mig ,
hvordan jeg laver min ene harddisk om fra NFTS til FAT32,
uden brug af f.ex Partiton Magic.
Ved at man kan gøre det direkte et eller andet sted i XP.
Håber at der er en der kan hjælpe mig
På Forhånd Tusind Tak !!!

http://www.kandu.dk/

Fra : M.N.

Dato : 26-12-02 20:19

"Ronnie2750" <Ronnie2750.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> uden brug af f.ex Partiton Magic.
> Ved at man kan gøre det direkte et eller andet sted i XP.

Du fik et svar for 2 dage siden.

Evt. kan du bruge hjælp i XP. Det virker fortræffeligt.

Mogens

Fra : Edmund

Dato : 26-12-02 20:24

M.N." <mogens"fjernmig wrote:

> Du fik et svar for 2 dage siden.

Dengang spurgte han om det modsatte
--
Mvh Edmund

Fra : M.N.

Dato : 26-12-02 21:17

"Edmund" <edm@os.dk> wrote in message

> Dengang spurgte han om det modsatte
> --
Ups... For meget snaps......

Mogens

Fra : Edmund

Dato : 26-12-02 20:19

Ronnie2750 wrote:
> [...]
> uden brug af f.ex Partiton Magic.
> Ved at man kan gøre det direkte et eller andet sted i XP.

Det kan du ikke gøre uden at miste data.

Det er kun fra Fat32 til NTFS man kan konvertere i XP

--
Mvh Edmund