On leaving
Fra : Bloody2k

Dato : 26-12-02 20:05

Jeg er ved at lave en chat, og vil samtidig bruge dette til en "online på
siden" tæller.

Jeg skal udføre en kommando når siden forlades, lige meget hvordan den
forlades !!

Hvordan gøre dette ??

-Bloody2k

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 26-12-02 20:39

Bloody2k wrote:

> Hvordan gøre dette ??

Det kan php ikke - du skal have fat i noget javascript. Prøv at Google
efter "onUnload".

Ellers spørg i den rette gruppe som er

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Niels Andersen

Dato : 26-12-02 20:53

Bloody2k wrote in <3e0b52d2$0$71627$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:
> Jeg skal udføre en kommando når siden forlades, lige meget hvordan den
> forlades !!

Det korte svar: Det kan ikke lade sig gøre.

Man kan lave en masse gejl (fx. med javascript) så man i nogle tilfælle kan
gøre det, men det vil aldrig være noget du kan stole 100% på.
I øvrigt ser jeg af og til de der javascript-ting der aktiveres når en side
forlades, det generer mig egentlig en hel del. Hvor mange der så gør
tricket uden at genere mig kan jeg ikke sige noget om.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)