Problem med Hitman2
Fra : Michael Jæger

Dato : 26-12-02 18:32

Hvorfor hopper mit Hitman2 tilbage på skrivebordet når jeg klikker på play?
Installationen kører perfekt...
jeg har opdateret driver til grafikkort, er det fordi det er en Compaq
computer eller hvad???
michaeljaeger@get2net.dk

Fra : Lars Wiberg

Dato : 26-12-02 21:12

On Thu, 26 Dec 2002 18:32:12 +0100, "Michael Jæger"
<michaeljaeger@get2net.dk> wrote:

> [...]
> Installationen kører perfekt...
> jeg har opdateret driver til grafikkort, er det fordi det er en Compaq

Husk at køre med den seneste _stabile_ grafikkort driver.

Det er også en meget meget god idé at installere den allernyeste
opdatering til spillet.

Nedenstående link er en opdatering til den engelske version af spillet
(som jeg går ud fra du er i besiddelse af):

ftp://ftp.eidos.co.uk/pub/uk/hitman2/patch/hitman2_101_en.exe

Det vil også være en god idé at lukke eventuelle antivirus programmer
ned - flere spil kan ikke enes med den slags programmer.

Om ikke andet, så håber jeg dette indlæg har været med til at udelukke
nogle af årsagerne til spillet ikke vil køre :)

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : V-Toby

Dato : 26-12-02 22:33

Hvad er det for et grafikkort du har??
det er ikke noget med computeren og gøre, for jeg har også en compaq.

Mvh
Tobias Klint