Unreal tournament 2003 - noget ved?
Fra : Bjarne Krog

Dato : 26-12-02 16:37

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Lars Wiberg

Dato : 26-12-02 20:56

On Thu, 26 Dec 2002 16:37:25 +0100, Bjarne Krog
<b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> wrote:

Om Unreal Tournament 2003 er noget ved?

Man kan i hvert fald hente en demo her:

http://www.fileaholic.com/cgi-sql/file-info.sql/148493

....og finde ud af det.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Simon Baun

Dato : 26-12-02 21:25

jeg syntes det er elendigt..
unreal tournament er stadig min favorit..

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-12-02 08:53

> jeg syntes det er elendigt..
> unreal tournament er stadig min favorit..

Jeg synes ikke der er den store forskel udover systemkravene.

Så hvorfor du synes det ene er bedre end det andet fatter jeg ikke.

Jo det skulle da lige være fordi du synes de nye spil modes er
skræmmende i UT2003. Men ellers er det sgu da det samme

--
Palle Jensen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 27-12-02 15:52

Palle Jensen wrote:
> Jeg synes ikke der er den store forskel udover systemkravene.

Så synes du vel også UT og Q3 er det samme?

> Så hvorfor du synes det ene er bedre end det andet fatter jeg ikke.

Nogen kan li deres bøffer røde og andre vil havde dem gennemstegt, begge
dele er bøffer blot ikke det samme.

Mvh

Bruno aka. [TL]-Cool.DK

PS. Emnet er blevet debateret til døde i dk.spil.computer.f-p-s.unreal
hvor alt om Unreal-basserede høre hjemme.

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-12-02 20:48

> Så synes du vel også UT og Q3 er det samme?

- Har aldrig prøvet Q3? Men det jeg har hørt om det minder lidt om
det.

> Nogen kan li deres bøffer røde og andre vil havde dem
> gennemstegt, begge dele er bøffer blot ikke det samme.

- Jep.. Men Simon Bauns kommentar "Jeg synes det er elendigt" er ikke
så meget værd, netop fordi - som du siger - nogle kan lide det ene,
nogle kan lide det andet. Grundlæggende synes jeg dog det er samme
bøf.

> PS. Emnet er blevet debateret til døde i
> dk.spil.computer.f-p-s.unreal hvor alt om Unreal-basserede høre
> hjemme.

- Sikkert. Også et kedeligt emne. Er den gruppe ikke lidt død i det?

--
Palle Jensen

Fra : Simon Baun

Dato : 27-12-02 21:26

> [...]
>
> Jo det skulle da lige være fordi du synes de nye spil modes er
> skræmmende i UT2003. Men ellers er det sgu da det samme

Jo ser du.
Da Unreal Tournament kom frem i 99 blev jeg grebet af spillet. Det er jeg
bestemt ikke blevet af UT2003, faktisk keder jeg mig ekstremt efter jeg har
spillet i en halv times tid..
Grunden til jeg syntes UT2003 er elendigt? Det skal jeg da liste for dig..

Banerne - kun 2 DM baner er spilbare, og kun 2 CTF baner er det samme.

CTF - Det er blevet så ufatteligt langsomt, og kombinationen af limited
translocator samt adrenaline, gør det direkte kedeligt.

Våbenbalancering - Ahem.. Lightning gun er overdrevet.. RL spammer vildt,
splashdamage på secondary flak er enorm, primary shock er for hurtig, og
secondary for langsom.. samt damage på disse er ude af proportion.

Epic (spilfirmaet bag ut2) - Hvad sker der for dem? Selve spillet er klart
udgivet før det er færdigt.. (ingen demorec og andre vigtige features), og
de er da det mest inkompetente jeg længe har set.. Bare se deres populære
kommentar.. "Eye-candy = gameplay"

Adrenaline - Wee, det belønner bratwursting i ctf, da det kun kan betale sig
at vente til man har 100 med at attacke.. Invisibility - behøver vist ingen
kommentarer.

Grafikken - Det første jeg gør når jeg har et sådan spil, er at sætte
grafikken i bund.. Men selvom den er i bund er den stadig alt for
detaljeret..

Der er dog også enkelte gode momenter ved spillet.. Biogun er blevet
brugbar, og minigun/pulsegun er ikke ligeså dominerende som i UT..
Doublejump / strafejump er en udemærket ting, og fungerer som det skal.