MS Windows
briani 27239
internationale grupper i stil med denne
Fra : Martin Schultz

Dato : 26-12-02 15:21

Er der nogen der kender en eller flere engelske grupper i stil med
dk.edb.system.ms-windows ?

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 26-12-02 17:09

In dk.edb.system.ms-windows, Martin Schultz wrote:

>Er der nogen der kender en eller flere engelske grupper i stil med
>dk.edb.system.ms-windows ?

Alt efter hvilket styresystem du bruger: alt.os. - grupperne.

--
Lars Stokholm

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-12-02 17:15

Hej Martin Schultz, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Er der nogen der kender en eller flere engelske grupper i stil med
> dk.edb.system.ms-windows ?

Masser. De fleste er dog for dette eller hint Windowsstyresystem (fx
alt.windows98 o.l.)
En nem måde at finde dem på er v.h.a. OE, hvor man under grupper blot
taster "windows" ind. Så viser den kun de grupper, hvor "windows"
optræder i navnet. Alternativt kan man hente serverens gruppefil -
eller anvende den, man har, hvis nyhedslæseren som ved Xnews lader den
stå rå og upoleret (i.e. i klartekst) - hive den ind i en
fremviser/"viewer", editor e.l. og søge på "windows".

Derudover kan du også bare hive serveren news.microsoft.com ind.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-12-02 17:36

Masser, Bare kik i listen i din Newsreader og søg på Windows.

Fra : Martin Schultz

Dato : 26-12-02 17:39

On Thu, 26 Dec 2002 17:36:16 +0100, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Masser, Bare kik i listen i din Newsreader og søg på Windows.

Joo men nu var det mere at jeg gerne ville høre navne på nogle grupper
med aktivitet i.
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-12-02 19:27

Det ser du jo hurtigt ved at hente headers og se på dato for de
nyeste.

On Thu, 26 Dec 2002 17:39:14 +0100, Martin Schultz