datakabel til 6510
Fra : kim rasmussen

Dato : 26-12-02 13:00

hej
Har fået kabel til jul er i tvivl hvordan det skal brugeer der nogen der har
et bud

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : Jesper KA

Dato : 27-12-02 12:38

"kim rasmussen" <raski@dbmail.dk> wrote in message
> hej
> Har fået kabel til jul er i tvivl hvordan det skal brugeer der nogen
der har
> et bud

Er det kablet fra THansen ?

Kabel med en stor uformelig klods for enden ?

Regards

Fra : kim rasmussen

Dato : 28-12-02 22:59

Hej Jesper
Nej, det er fra telekæden og kan bruges både til 6510 0g 8310
godt nytår
mvh mcloud

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : Jesper KA

Dato : 30-12-02 12:13

> Hej Jesper
> Nej, det er fra telekæden og kan bruges både til 6510 0g 8310

Ok... det kender jeg ikke men du kan da starte med at hente
det her program http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1404,00.html
som virker glimrende med IrDa porten men om det virker med kabel
ved jeg ikke da der såvidt jeg ved ikke er lavet et data kabel til
telefonen officielt.

Regards