MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Driver ikke loadet
Fra : A K.

Dato : 26-12-02 10:06

Håber det er den rigtige n.g. det er jo windows det er galt med.

Jeg har for nylig købt et lcd display, som kører via parallel porten,
og bygget det ind i kabinettet, lavet kabel til porten, og det hele
virker fint på min kammerat's computer, men når jeg vil starte nogle
af de programmer der styrer displayet kommer der en fejlmeddelse, der
siger "driverlinx dlportIo.sys is not loadet" og vi har søgt på
google, og andre søgemaskiner i dagevis, og fundet mange artikler om
dlportio, men kan ikke få løst problemet, vi har fundet filen på
nettet, kopieret den over manuel, kørt alverdens små programmer der
skulle installere driveren, og den er der, men bliver åbenbart ikke
indlæst under opstart, min kammerat har ikke gjort noget overhovedet
på hans computer, der kørte det bare med det samme, og vi kører begge
med WIN XP pro, skal jeg virkelig til at formatere, og geninstallere,
eller vil det ikke hjælpe på problemet. Jeg har også prøvet et program
der hedder loaddrv.exe, der skulle indlæse drivere efter start, men
uden det hjælper.
håber der er en der kender løsningen.

--
Hilsen