Er e.p. BØSSE ?
Fra : karstenBB

Dato : 26-12-02 05:22

Det er vi mange der gerne vil vide ...... han har ingen familie, selv om
han påstår han har 5 børn

Men kan man være bøsse når man har børn ?

Hilsen KarstenBB

http://www.kandu.dk/

Fra : Tomas O.

Dato : 26-12-02 11:24

"karstenBB" <karstenBB.news@kandu.dk> wrote in

SNIP
> Men kan man være bøsse når man har børn ?

Øh.. skulle en bøsses sperm være mindre god end en heteros? Nej vel.

Tomas

Fra : Ally

Dato : 26-12-02 11:36

"karstenBB" <karstenBB.news@kandu.dk> wrote in message
> Det er vi mange der gerne vil vide

Ikke mig... jeg kunne ikke være mere ligeglad.

> ...... han har ingen familie, selv om
> han påstår han har 5 børn

Og? Er det et indicie på at han er bøsse? Jeg har heller ingen familie, men
jeg er ikke bøsse.

> Men kan man være bøsse når man har børn ?

Hvorfor skulle man ikke kunne være det?

I øvrigt... hvem fanden er "e.p."???

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : e.p.

Dato : 26-12-02 12:00

http://www.kandu.dk/dk/spg/9288

http://www.kandu.dk/

Fra : Nette

Dato : 26-12-02 20:16

"karstenBB"wrote in message
> Det er vi mange der gerne vil vide ...... han har ingen familie, selv om
> han påstår han har 5 børn
>
> Men kan man være bøsse når man har børn ?

1. Jeg kender ikke nogen e.p.
2. Jeg er flintrende ligeglad med om vedkommende er bøsser eller ej.
3. Hvorfor spørger du ham ikke selv, hvis du mener, det vedkommer dig?
4. Nej selvfølgelig kan man ikke være bøsse, når man har børn. Bøsser
udskiller ganske vidst sekret, som hetroseksuelle mænd, men der er ingen
sædceller i dem. De har jo ikke noget at bruge dem til alligevel. Så smart
er naturen nemlig lavet.....
5. Tro ikke på alt hvad du læser, ind imellem skal man tænke selv..

Nette

Fra : e.p.

Dato : 26-12-02 21:32

1) Jeg er absolut ikke bøsse, men lever lykkeligere end de fleste andre,
med min dejlige kone
2) Jeg opdagede at karstenbb havde 2 brugere (BMW_styrer_for_vildt og
TulleRulle) på kandu.
Han havde ihærdigt svindlet til point. Om det kun var for at virke klog,
eller det var et forsøg på at vinde månedens præmie ved jeg ikke, men
jeg oprettede dette http://www.kandu.dk/dk/spg/8750 og siden har idioten
oprettet 6-8 spørgsmål på kandu.dk med lign. overskrifter, skrevet 2
mails til mig privat, samt generet mig igennem andre spørgsmål hvor jeg
har prøvet at hjælpe andre.

Men karsten....
Som jeg skriver her: http://www.kandu.dk/dk/spg/9294 så har jeg
tidligere været i tvivl om din alder....det er jeg ikke mere !!!!
1) At få børn kræver sperm fra en mand, og en kvinde til at bære barnet
2) Selv om man er bøsse kan man godt være skabsbøsse og have familie
3) Jeg kunne blive ved, men jeg tror ikke de endnu har afskaffet
sexual-vejledning i folkeskolen, så du lærer det en dag
4) Jeg er meget forstående for at du har brugt lang tid på at logge ind
som den ene bruger stille et spørgsmål, logge ud, logge ind med den
anden bruger og kommentere, logge ud igen, logge ind som den første
bruger og kommentere osv osv osv......
men
* Du spilder alle andres tid på ligegyldige spørgsmål
* Jeg ville godt nok få det skidt hvis du vandt en præmie på kandu fordi
du havde svindlet, og en person som strarup
(http://www.kandu.dk/dk/top10all.asp) eller andre ikke fik den
præmie.....jeg ved godt præmien ikke er "stor" men det er dog en
"gulerod"

Get a life

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-12-02 22:11

"e.p." <e.p..news@kandu.dk> skrev :

>Get a life

og lad være med at poste jeres interne kandufnidder i
nyhedsgrupperne.

Hold dem inde på kandu.dk.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-12-02 00:59

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> og lad være med at poste jeres interne kandufnidder i
> nyhedsgrupperne.
>
> Hold dem inde på kandu.dk.

Kan man på en fiks måde i OE filtrere alle indlæg fra kandu.dk fra? Det
kunne jeg nemlig godt tænke mig.

Eller få den pågældende ISP til at fjerne sitets postings helt fra usenet?
Det lykkedes da med mailgate.org, så vidt jeg husker.

Med offtopic hilsen

Mark

Fra : Peder Mikkelsen

Dato : 28-12-02 18:26

"Mark Thomas Gazel" wrote

> Kan man på en fiks måde i OE filtrere alle indlæg fra kandu.dk fra?

Jada. f.eks. sådan:

Apply this rule after the message arrives
Where the From line contains 'kandu.dk'
Delete it

Eller hvis man bruger visninger og kun vil have reglen til at gælde for
denne gruppe (ideen er så at man bruger en visning der skjule læste el-
ler ignorerede indlæg, og derved nemt kan komme til at se et skjult
indlæg hvis man skulle få lyst til det):

Apply this rule after the message arrives
Where the message is on dk.snak.seksualitet newsgroup
and Where the From line contains 'kandu.dk'
Mark it as read

> Eller få den pågældende ISP til at fjerne sitets postings helt fra
> usenet?

Snak med din news-admin om ikke han vil frafiltrere kandu.dk.

> Det lykkedes da med mailgate.org, så vidt jeg husker.

Muligvis, nu får vi at se om du kan se dette indlæg.

Hvis mailgate.org gav mulighed for at futte, ville jeg futte til: