Ericsson R520, hvornår?
Fra : Søren Jacobi

Dato : 06-03-01 22:32

Jeg har spurgt før og gør det igen. Er der nogle der ved noget, har hørt
nogle rygter eller andet om hvornår Ericsson R520 kommer på markedet, ud
over 1.kvartal 2001?

Og hvad med andre GPRS telefoner end Motorolas timeport? Hvad laver Nokia,
Siemens OA?

- Jacobi

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-03-01 22:49

www.option.com har et ret fedt GPRS-kort

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 07-03-01 10:05

du kan få (=købe) en trial-version for 250usd v ericsson.... (helt
præcist hvordan ved jeg ikke, check evt.
http://193.180.14.116/documentation_frame.html)

nokia har på en gprs konference sagt at de ikke vil være klar før medio
2001

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 07-03-01 18:46

On Tue, 06 Mar 2001 21:32:21 GMT, "Søren Jacobi" <sjac00@hum.auc.dk>
wrote:

>Jeg har spurgt før og gør det igen. Er der nogle der ved noget, har hørt
>nogle rygter eller andet om hvornår Ericsson R520 kommer på markedet, ud
>over 1.kvartal 2001?
hmm 1. kvartal er snart færdig, I mobil bladet havde de testet en hvor
GPRS delen ikke virkede (ellers også kunne de bare ikke finde ud af at
bruge den).

>Og hvad med andre GPRS telefoner end Motorolas timeport? Hvad laver Nokia,
>Siemens OA?
Siemens presentere en GPRS telefon på Cebit som skulle komme i handlen
til Juli (det jo et par mdr senere)

mvh
Anders

Fra : Jan Viegand

Dato : 07-03-01 20:54

"Søren Jacobi" <sjac00@hum.auc.dk> wrote in message
> Jeg har spurgt før og gør det igen. Er der nogle der ved noget, har hørt
> nogle rygter eller andet om hvornår Ericsson R520 kommer på markedet, ud
> over 1.kvartal 2001?

Ericsson i DK siger april måned.

Jan