Skærme
Fijala 3554
acer al707 tft skærm
Fra : Jens

Dato : 26-12-02 01:33

Hej

Er der nogen der kender denne skærm.
og hvad er jeres erfaringer med den??
vil det være et godt eller dårligt køb.
Den er på udsalg fra den 27. til knap 4000 kr.
hvliket jeg syntes er billigt.
har i forvejen en sony multiscan 420gs (19")

Hilsen Jens

Fra : Hans

Dato : 26-12-02 09:00

"Jens" <jens_juel@bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> Den er på udsalg fra den 27. til knap 4000 kr.
> hvliket jeg syntes er billigt.
> har i forvejen en sony multiscan 420gs (19")

Jeg har en AL922 19" og er meget glad for den. Jeg har også set deres AL532
15" i aktion og den står også flot.

De nye modeller skulle være i samme kvalitet, men du skal dog lige overveje
om du kan undvære DVI, da AL707 kun er forsynet med en standard analog
indgang.

Jeg bruger min skærm på 2 maskiner og der er en klar forskel i
billedkvalitet mellem DVI og analog, selv om det er et Matrox G550 der
sidder på analogindgangen. DVI indgangen, hvor der sidder et Asus GF4 Ti4600
UltraDeluxe, står helt klart bedre.

--
Mvh, Hans

Fra : msandvad

Dato : 26-12-02 09:21

Hvor er den på udsalg?
Mvh.
Michael

Fra : Michael

Dato : 26-12-02 17:38

jeg tror det er i Fona

Fra : OJ

Dato : 26-12-02 18:51

On Thu, 26 Dec 2002 17:37:51 +0100, "Michael" <ankerlund@oncable.dk>
wrote:

>jeg tror det er i Fona

Der er to modeller (15" og 17") i Electric Citys udsalgskatalog.

Ole

Fra : Ole Køster

Dato : 27-12-02 17:29

I Fredgaard koster den 3999,00