Fede gysersplat?
Fra : Anders Lerager

Dato : 26-12-02 01:01

Hej alle herinde..

Ville bare lige høre om der ikke var en liste (eller du måske havde en)
omkring gode gysersplat film, noget lignende Hellraiser og Evil Dead..

Alle svar (pånær de useriøse) vil blive påskønnet.

/Anders

Fra : Mathness

Dato : 26-12-02 10:42

On Thu, 26 Dec 2002 01:01:13 +0100, Anders Lerager wrote:

> Hej alle herinde..
>
> Ville bare lige høre om der ikke var en liste (eller du måske havde en)
> omkring gode gysersplat film, noget lignende Hellraiser og Evil Dead..

Hvad med Braindead og Bad taste ?

--
Thomas Klietsch m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Only a Sofa-Wrestler would dare attack The Mighty FurNiTaur.

Fra : Morten DH

Dato : 26-12-02 11:46

"Anders Lerager" <alerager45@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle herinde..
>
> Ville bare lige høre om der ikke var en liste (eller du måske havde en)
> omkring gode gysersplat film, noget lignende Hellraiser og Evil Dead..

Evil Dead II: Dead by Dawn

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-12-02 12:14

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> escribió

> Evil Dead II: Dead by Dawn

Og selvfølgelig også Evil Dead III: Army of Darkness

Fra : Jesper

Dato : 26-12-02 13:25

Anders Lerager <alerager45@hotmail.com> wrote:

> [...]
> omkring gode gysersplat film, noget lignende Hellraiser og Evil Dead..
>
> Alle svar (pånær de useriøse) vil blive påskønnet.

Lucio Fulci:

Zombie Flesh Eaters
House By the Cemetary
City of the Living Dead
The Beyond
The New York Ripper

Dario Argento:

Susperia
Inferno
Tenebrae
Opera
Phenomena

Mario Bava:

Bay of Blood

John Woo:

Bullet In the Head
The Killer
Hardboiled
A Better Tomorrow

Diverse:

Dawn of the Dead
Day of the Dead
Last Cannibal World
The Mountain of the Cannibal God
Scarecrows (William Wesey, 1988)
Men Behind the Sun
Battle Royale
Bloodsucking Freaks
Nightmares In A Damaged Brain
The Prowler AKA Rosemary's Killer
Maniac (William Lustig, 1980)
House On the Edge of the Park
Phantasm
Phantasm II
Faces of Death
Guinea Pig: Mermaid In A Manhole
Blue Holocaust AKA Beyond the Darkness
Mark of the Devil
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
The sermon this morning: "Jesus Walks on the Water."

Fra : Max

Dato : 26-12-02 16:00

<Snip>
Mange gode gyser film du der kom med :)

>The Prowler AKA Rosemary's Killer

Ved du noget om den danske videobånd udgave fra dvd(!) er uncut ?
Jeg synes det er mærkeligt at man ikke ser hvad der sker med det unge
par der går ned i kælderen!?

mvh
Max

Fra : Jesper

Dato : 26-12-02 16:28

Max <no@home.com> wrote:

> [...]
>
> Ved du noget om den danske videobånd udgave fra dvd(!) er uncut ?
> Jeg synes det er mærkeligt at man ikke ser hvad der sker med det unge

Jeg kender ikke den danske DVD udgivelse, men den gamle danske
videoudgivelse er komplet.

Fra : Max

Dato : 26-12-02 20:44

On Thu, 26 Dec 2002 16:27:34 +0100, spam@spam.spam.invalid (Jesper)
wrote:

>Jeg kender ikke den danske DVD udgivelse, men den gamle danske
>videoudgivelse er komplet.

Gid jeg havde den udgave

mvh
Max

Fra : Morten DH

Dato : 27-12-02 14:18

"Max" <no@home.com> skrev i en meddelelse

> Gid jeg havde den udgave

Ellers er det tid til Blue Undergrounds DVD udgave :
http://blue-underground.com/movie.php?movie_id=2

Fra : Max

Dato : 28-12-02 01:21

Tak, kan den ikke købes i EU ?

mvh
Max

Fra : Morten DH

Dato : 30-12-02 19:54

> Tak, kan den ikke købes i EU ?

Jeg ved det faktisk ikke da jeg altid køber dem direkte fra min USA
forhandler... NB hvis det er det "skønne" importforbud du tænker på, så
gælder det jo altså ikke for privat personer - og ellers så se om ik nogle
af de kendte reg. 1 forhandlere har nået at få den hjem inden i morgen

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 26-12-02 16:08

Jesper wrote:

> Dario Argento:
>
> Susperia
> Inferno
> Tenebrae
> Opera
> Phenomena

Nu har jeg ikke set alle ovenstående, men dem jeg har set havde intet
med splat at gøre... Men vældig gode, det er de!

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Jesper

Dato : 26-12-02 16:28

Kevin Edelvang <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> wrote:

> Nu har jeg ikke set alle ovenstående, men dem jeg har set havde intet
> med splat at gøre... Men vældig gode, det er de!

Det er en smagssag!

Fra : Max

Dato : 26-12-02 16:16

> [...]
>omkring gode gysersplat film, noget lignende Hellraiser og Evil Dead..
>
>Alle svar (pånær de useriøse) vil blive påskønnet.

Bio Zombie
Bloody Moon
Re-Animator
Cannibal Ferox
Cannibal Holocaust
Damonen Brut
Eaten Alive
Fantom Kiler
Living Dead Girl
Mountain Of The Cannibal God
Return of the Living Dead
<snip>

og super splatteren over dem alle

Premutos - Der gefallene Engel

mvh
Max

Fra : Anders Lerager

Dato : 26-12-02 17:30

Hej igen!

Jeg siger tak til jer alle!!

/Anders

Fra : Kong Kent

Dato : 26-12-02 17:49

> Hej igen!

Hej :)

> Jeg siger tak til jer alle!!

Husk lige "Re-animator" og "Bride of the Re-animator - Re-animator II"

To film der er meget undergrund. Det er kun de virkelig hard-core splatter
folk der har set den. Dem der kun kender Fredag d. 13, Elm Street, Evil Dead
og de andre kendte splattere kender ikke altid Re-Animator. Men de er nu
mindst lige så gode IMO.

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Andersen

Dato : 27-12-02 13:42

Aaaargh, en eller anden sig dog "The Thing", det er da nok en de fedeste
film nogensinde!

Braindead og Bad taste er mere splatter/komedie,
de er så latterlig sjove at jeg faldt ned af stolen første gang jeg så dem.

Fra : Kong Kent

Dato : 27-12-02 16:30

> Aaaargh, en eller anden sig dog "The Thing", det er da nok en de fedeste
> film nogensinde!

Jeg ved ikke om det er en af de fedeste film nogensinde, men det er da
afgjort en fed splatter.