Hej! Kærgården....
Fra : Michael

Dato : 26-12-02 00:03

Hej med jer!

Jeg ved ikke lige om det her er den rigtige gruppe eller ej. Men here we go!

I den nye kærgård reklame, er der en bagel til sidst som synger en sang. Er
det en kendt sang, eller er det bare noget de har lavet til den reklame??

Hvis nogen kender sangen vil jeg gerne vide hva den hedder :)

Mvh
Michael

Glædelig jul alle sammen!

Fra : Mark Høserich

Dato : 26-12-02 11:30

> Jeg ved ikke lige om det her er den rigtige gruppe eller ej

Prøv dk.kultur.musik istedet

M<a>RK

Fra : Silver

Dato : 26-12-02 16:34

"Mark Høserich" <mfbh21@privat.tdcadsl.dk> wrote in message

> Prøv dk.kultur.musik istedet

Eller dk.medier.tv, der har han sikkert bedre chance.

Mvh
Silver