MS Windows
briani 27239
efter opdatering til XP SP1
Fra : Claus

Dato : 25-12-02 23:53

Kan jeg ikke bruge "tilføj eller fjern programmer " i kontrol panelet. Er
der andre der har haft samme problem og hvad kan man gøre ved det ??

claus

Fra : Madsen

Dato : 26-12-02 00:06

Claus skrev:

> Kan jeg ikke bruge "tilføj eller fjern programmer " i kontrol
> panelet.

Hvad mener du med 'ikke bruge'? Får du en fejlmeddelelse?

> Er der andre der har haft samme problem...

Ikke her.

Madsen.

Fra : Claus

Dato : 26-12-02 10:27

Ja jeg får en fejlmeddelelse..... har lige smidt den i dk.binaer

claus

Fra : JensenJS

Dato : 26-12-02 13:56

In article <MXzO9.14089$Hl6.1577649@news010.worldonline.dk>,
Nespej.data@tiscali.dk says...
> Ja jeg får en fejlmeddelelse..... har lige smidt den i dk.binaer
>
> claus
>
> "Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har heller ikke mødt problemet men efter en søgning på google
fandt jeg dette link, husk at få begge linier med.

http://forums.getskinned.org/index.php?act=ST&f=24&t=646&st=15
&#entry10965

mvh JensenJS

Fra : Preben Grøndahl

Dato : 26-12-02 12:02

"Claus" <Nespej.data@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Kan jeg ikke bruge "tilføj eller fjern programmer " i kontrol panelet. Er
> der andre der har haft samme problem og hvad kan man gøre ved det ??

Dette er et særdeles velkendt problem efter en upgrade med SP1, og skyldes
formentligt, at du benytter en af de fuskede (Corporate) versioner som er i
omløb - så køb du dig derfor i stedet for en ægte version, og problemet er
forsvundet som dug for solen .
En forsat God Jul...

Preben Grøndahl
Email: groendahl@mail.dk