Skærme
Fijala 3554
3 års garanti på skærm, men butikken er væ~
Fra : P Nissen

Dato : 25-12-02 21:51

Hej

Købte for 2 år siden en Philips monitor hos SuperRadio i Aalborg.
Nu er skærmen defekt, men Superradio er væk. De er vist blevet
overtaget af Elgiganten.
Nå, men hvad gør man med sådan en skærm ? Er det Philips
eller er det Elgiganten der skal kontaktes ?

mvh Per N

Fra : -=Madsen=-

Dato : 25-12-02 22:31

<------------------>
> Nå, men hvad gør man med sådan en skærm ? Er det Philips
> eller er det Elgiganten der skal kontaktes ?
<------------------>

Jeg ville da spørge Elgiganten

Fra : Flare

Dato : 26-12-02 22:36

> Jeg ville da spørge Elgiganten
Jeg arbejder i Elgiganten og de har overtaget alle Forsikrings hensyn fra
Super Radio. Men jeg vil tror du får mere ud af at kontakte philips direkte.

Men ellers er det Elgiganten du skal have fat i.

Anders

Fra : Klaus G.

Dato : 29-12-02 00:39

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> wrote in message
> [...]
direkte.

> Men ellers er det Elgiganten du skal have fat i.
Nu er det ikke noget jeg ved med 100% sikkerhed, men jeg mener at en
forretning skal yde 2års garanti. Kommer man udover det, så skal man
kontakte producenten, som plejer at have 3års garanti.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : P Nissen

Dato : 29-12-02 02:16

On Sun, 29 Dec 2002 00:38:40 +0100, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>Nu er det ikke noget jeg ved med 100% sikkerhed, men jeg mener at en
>forretning skal yde 2års garanti. Kommer man udover det, så skal man
>kontakte producenten, som plejer at have 3års garanti.

Den med 2 års garanti var først fra januar 2002. Før den tid
var der kun 1 års garanti fra forretningen og skærmen er
altså købt dengang. Derimod er der 3 års fabriksgaranti
på den. Jeg forsøger så bare at finde ud af om man stadig
skal gå til forretningen, eller om det er Philips man skal
have fat i.
Men jeg har jo så efterhånden fået at vide fra flere sider
at det er Philips, så det vil jeg prøve her efter nytår.

mvh Per N