Indlægsvindue?
Fra : Morten Lind

Dato : 25-12-02 21:32

God aften.....
Forhåbentlig har alle slået mave og forhåbentlig har nogle overskud til
at hjælpe en novice udi nyhedsgrupper.

Det vindue med alle indlæggene bliver længere og længere, og indlæggene
bliver ældre & ældre - der er vel ret beset ingen grund til at gemme
ugegamle indlæg, så hvad gør jeg, når jeg gerne vil kunne redigere i
indlæggene?

Eller har jeg bare misforstået noget grundlæggende?

På forhånd tak fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og.....
http://belzebub.biz

Fra : Jesper

Dato : 25-12-02 22:16

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> indlæggene?
>
> Eller har jeg bare misforstået noget grundlæggende?

Man kan sætte Suppen til at slette indlæg i en gruppe,enten når de når
en vis alder eller et vist antal, market gruppen i standard
indstillingsvinduet og og tast Ævle+I (Som Ida)
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
The sermon this morning: "Jesus Walks on the Water."

Fra : Michael Holm

Dato : 25-12-02 23:26

> [...]

> indlæggene?
>
> Eller har jeg bare misforstået noget grundlæggende?

ja det har du
man gemmer alle de gamle indlæg så du kan søge i dem når du mangler svar
på et eller andet (jeg har kun sølle 54.680 indlæg i min suppe)

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 26-12-02 10:26

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> ja det har du
> man gemmer alle de gamle indlæg så du kan søge i dem når du mangler svar
> på et eller andet (jeg har kun sølle 54.680 indlæg i min suppe)

Nåeh......ikke fler´? - Tak til jer begge

Fra : Franz Berliner

Dato : 26-12-02 11:46

> Nåeh......ikke fler´? - Tak til jer begge

Men du behøver selvfølgelig ikke have alle indlæg i din oversigt. Hvis
du vælger "Unread" nede i venstre hjørne vises kun de indlæg du endnu
ikke har læst.

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-12-02 16:34

> [...]

> bliver ældre & ældre - der er vel ret beset ingen grund til at gemme
> ugegamle indlæg, så hvad gør jeg, når jeg gerne vil kunne redigere i

Du kan sætte vinduet til kun at vise ulæste indlæg. Bare tryk på "1"
eller vælg det nederst til højre i vinduet. De indlæg, du har læst
bliver herefter ikke vist, men de er stadig på harddisken. Hvornår de
skal slettes, vælger du i Settings til MacSOUP. De indlæg, du ikke
ønsker at læse, kan du markere som læste, afmarkere ved at sætte minus
ved dem, eller du kan lukke indlægsvinduet ved at trykke æble-e.
Herefter markeres alle indlæg som læste.
--
Henrik Münster
Esbjerg