MS Windows
briani 27239
Min computer fryser!!!!
Fra : tams

Dato : 25-12-02 20:57

Min computer fryser og jeg aner ikke, hvad det kan være. Det er noget
nyt den er begyndt på, men først efter jeg fik nyt kabinet, CPU-køler.
Køleren køler min CPU til omkring 38-40 grader.
Der var en strømforsyning med i mit kabinet, men jeg har prøvet med den
gamle som virker fint.
Strømforsyningen er derfor udelukket.
Mange siger, at mine ram kan være gået i stykker. Jeg har i prøvet at
belaste mine ram tilstrækeligt meget, uden fejl derfor 'tror' jeg ikke
det er ram'mene.

Min spc.
AMD Athlon Thunder 1200 Mhz.
256 Md sd-ram
GeForce 3 Ti 200
ASUS A7V-E motherboard med Via KT133 chipsæt.
Jeg løre med windows 98 se.

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Schultz

Dato : 25-12-02 23:15

On Wed, 25 Dec 2002 19:57:29 GMT, "tams" <tams.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>Mange siger, at mine ram kan være gået i stykker. Jeg har i prøvet at
>belaste mine ram tilstrækeligt meget, uden fejl derfor 'tror' jeg ikke

Prøv at køre memtest86 (http://www.memtest86.com/) for at teste din
RAM.
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Casper Clausen

Dato : 27-12-02 14:11

Jeg havde samme problem for et par tusind kroner siden og hos mig var det
bundkortet.

Hilsen Casper