MS Windows
briani 27239
Funktion efterlyses i windows 98 + XP
Fra : jonas

Dato : 25-12-02 20:14

Hejsa

Jeg mener der er en funktion i windows som jeg vil prøve at beskrive her:

Når man er på nettet og man støder på et indtastningsfelt. Så mener jeg at
windows f.eks kan huske hvis man har taste et ord der før. Altså næste gang
man så kommer der, så behøver man kun lige begynde på at taste ordet, så
kommer computeren selv om med forslag til hvad det er man vil skrive.

Jeg mener at jeg engang havde denne funktion og har slået den fra.

Hvor findes denne funktion i f.eks windows98 ?

hvor findes denne funktion i f.eks windows XP ?

Fortsat god jul..........
JONAS

Fra : Jp J

Dato : 25-12-02 20:30

> [...]
>

> Hvor findes denne funktion i f.eks windows98 ?
>
> hvor findes denne funktion i f.eks windows XP ?

WinME ( 98 ) :

Regulering af indstillinger for Autofuldførelse

Du kan indstille Autofuldførelse til kun at gemme og foreslå de ønskede
oplysninger. Du kan vælge, om du vil bruge Autofuldførelse til webadresser,
formularer og adgangskoder - eller slet ikke bruge funktionen. Du kan også
rydde deres oversigter.

Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på fanen Indhold.
Klik på Autofuldførelse under Personlige oplysninger.
Marker afkrydsningsfelterne for de autofuldførelsesindstillinger, du vil
bruge

JpJ