søger spil
Fra : Kenneth og Nina

Dato : 25-12-02 20:10

Hejsa

Jeg søger et spil der hedder deuterous. er der nogen der ved hvor jeg kan få
fat i det???

Kenneth

Fra : Lars Wiberg

Dato : 26-12-02 21:22

On Wed, 25 Dec 2002 20:09:37 +0100, "Kenneth og Nina"
<nskj@adslhome.dk> wrote:

> Jeg søger et spil der hedder deuterous. er der nogen der ved hvor jeg kan få
> fat i det???

Ah, en af de gode gamle Activision udgivelser.

Så vidt jeg ved så udkom spillet kun til Atari ST og Amiga i 1991
eller deromkring, så hvis du leder efter en PC version, tror jeg du
kommer til at lede længe.

Jeg _mener_ at spillet er blevet frigivet sammen med Millenium og en
række andre gamle udgivelser, og derfor kan downloades kvit og frit.
For en sikkerheds skyld nøjes jeg med at sende linket i en e-mail
direkte.

Det er jo ikke så smart at sprede linket til et spil, hvis det skulle
vise sig stadig at være beskyttet under firmaets copyright love.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail