The Sims lukker uventet ned i Xp
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-12-02 19:37

Hej NG

Har med noget møje og besvær fået installeret spilet The Sims som mine piger
fik i julegave. Men så snart de begynder at bruge det, lukker det uventet
ned og booter maskinen forfra. Er der nogen som har et bud på årsagen ?

Pft
Michael

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 25-12-02 22:55

"Michael Rasmussen" skrev:

> [...]
> fik i julegave. Men så snart de begynder at bruge det, lukker det uventet
> ned og booter maskinen forfra. Er der nogen som har et bud på årsagen ?

Hej Michael

Problemet kan jo have mange årsager, men jeg vil umiddelbart foreslå dig at
lukke virusprogrammet ned mens de spiller. Det hjalp hos mig (har også XP)

Venlig hilsen Kristin.

Fra : danni plougmann

Dato : 26-12-02 01:18

pludselige reboot kan skyldes varmeproblem eller for svag psu.
Har du overclocket nogen af delene i computeren
tjek kølere på cpu og grafikkort.
hvor mange watt er psu'en på.