Trådløst netværk
Fra : JR

Dato : 25-12-02 18:01

Hej

Jeg har en Compaq Armada 400MHZ (bærbar) som jeg ønsker at tilslutte min
hub(som er tilsluttet min ADSL) via et trådløst netværk.

Jeg ønsker at kunne benytte min PC i huset samt haven (ca. 30m.)

Hvad er den bedste/billigste løsning til dette?

Tak
JR

Fra : Jens Dalhøj

Dato : 25-12-02 22:40

Prøv evt www.edbpriser.dk eller www.gate2prices.dk/

--
Jens

Fra : JR

Dato : 28-12-02 12:33

> Prøv evt www.edbpriser.dk eller www.gate2prices.dk/
>
> --
> Jens

Tak for det gode svar

Jeg ved udemærket at man kan finde oplysninger omkring priser på ovenstående
sider, men jeg ønsker en god/billig løsning og evt. en anbefaling af
relevante produkter.

Tak
JR

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 29-12-02 01:19

On Sat, 28 Dec 2002 12:32:42 +0100, "JR" <xx@xx.dk> wrote:

> [...] men jeg ønsker en god/billig løsning [...]

Good, fast, cheap -- Pick any two.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/