Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ixus v3, ka det anbefales og hvor meget ka~
Fra : jakob

Dato : 25-12-02 17:24

Jeg overvejer et ixus v3, 3 megapixel digikam, og ville derfor høre om
det er noget der kan anbefales. Jeg har bemærket at det ikke er med aa
eller aaa batterier og ville derfor også gerne høre ejere af den gamle
model om deres batteri har holdt godt i længden.

Desuden ville jeg lige høre hvor meget man kan forstørre et 3 megapixel
billede, altså hvor stort max papir print er hvis kvaliteten skal være
iorden.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 25-12-02 17:52

"jakob" <ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller aaa batterier og ville derfor også gerne høre ejere af den gamle
> model om deres batteri har holdt godt i længden.

Jeg har på eaid.dk anmeldelser af de to forgængere, V og V2, dem kan du
starte med at kigge på, idet V3 er ret identisk med V2, bortset fra
opløsningen:
Ixus V http://www.eaid.dk/testcenter.php?action=vis&id=11
Ixus V2: http://www.eaid.dk/testcenter.php?action=vis&id=23

Det er korrekt at batterierne ikke er de gængse, men et specielt format. Jeg
mener at nævne batteri-tiden i testene - de er rimelige dog intet i forhold
til f.eks. G2 - størrelsen på batteriet sætter sin begrænsning. Du kan dog
på thansen.dk købe billige batterier (kvaliteten er måske lidt vigende) men
det kan absolut anbefales at have mindst et ekstra med ud i marken.

Mvh og god jul

Peter Skjelbo

Fra : JB

Dato : 25-12-02 21:10

Hej Peter og god jul

Laver du en test af det nye V3, da jeg går også og kikker på det, men når
jeg står i butikken og snakker med dem om V2 / V3........siger de at det
enste der er forskel er opløsningen..........meennnnn er det nu rigtig ?? da
jeg kan læse at V3 har fået en DICIC processor og nogle flere
ting................så
jeg ville glæde mig hvis der er nogen der kan fortælle mig om det er de KR
mere hver

Hilsen Jørgen

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 28-12-02 18:56

"JB" <h8722@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Peter og god jul
>
> Laver du en test af det nye V3, da jeg går også og kikker på det, men når
> jeg står i butikken og snakker med dem om V2 / V3

Hej Jørgen, og i lige måde!

Jeg har sendt en mail til Canon, så forventer at modtage det først i det nye
år. Kan skynde mig at tage nogle testbilleder og lægge dem op på eaid.dk og
så selvfølgelig teste det grundigere.

-Peter

Fra : jakob

Dato : 25-12-02 22:16

> Jeg har på eaid.dk anmeldelser af de to forgængere, V og V2, dem kan du
> starte med at kigge på, idet V3 er ret identisk med V2, bortset fra
> [...]

Det vil jeg gøre, tak for tippet

MVH
Jakob

Fra : Ingrid

Dato : 29-12-02 10:39

kommer der også en test af ixus 3
Hilsen Ingrid

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 30-12-02 10:55

"Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> kommer der også en test af ixus 3
> Hilsen Ingrid

Jeg har skrevet til canon, så det skulle der gerne gøre :) Jeg sender en
besked når den er klar (midt i januar, hvis alt går vel)

-Peter

---
www.eaid.dk

Fra : **trads**

Dato : 30-12-02 12:14

Har du evt. også en eller flere steder hvor det v3 kan handles "billigt" ??
Jeg har prøvet flere stedre i tyskland Pris ca 477-488euro .
Men når man skal reg. sig på deres side kommer man til at skulle angive
Land..Og der er danmark ikke på. ( nok pga vi ikke har euro )

Hvad kan jeg så gøre ????

Fra : Ingrid

Dato : 01-01-03 09:46

gå på auktion på ebay.