AMD K6-2 Windows XP
Fra : Don

Dato : 25-12-02 16:22

Kan det lade sig gøre at køre Windows XP på en gammel AMD K6-2 500 Mhz med
128 Mbram?????

På forhånd tak!

Fra : Martin K

Dato : 25-12-02 16:45

Don wrote:
> Kan det lade sig gøre at køre Windows XP på en gammel AMD K6-2 500
> Mhz med 128 Mbram?????

I princippet ja. Men jeg havde en AMD K6-2 400 MHz med 128 MB ram. I
opstartsfasen frøs den uden videre. Så jeg har ikke gode erfaringer med
det...

--
Martin K

Fra : Luke

Dato : 25-12-02 16:47

Jeg kører den på samme cpu, men med 384mb ram og bruger den som server og
ikke andet.
Tror at 128mb er lige i underkanten til at køre XP på sådan en.

MVH
Luke

Fra : Mikael

Dato : 25-12-02 18:35

"Don" <tommy_chr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan det lade sig gøre at køre Windows XP på en gammel AMD K6-2 500 Mhz med
> 128 Mbram?????
>
> På forhånd tak!

Ingen problemer. Jeg er igang med lillebrors computer, som han har fået
lavet total kaos i. Det er en K6-2 400 MHz med 128 MB ram og Win XP.
Den har altid kørt perfekt, indtil han absolut skulle lege !!

Mikael

Fra : Don

Dato : 25-12-02 20:47

Tak.....!