Steriliseret labrador på 1½ år
Fra : Georg

Dato : 25-12-02 15:56

Glædelig jul til alle.
Min hund blev steriliseret for 14 dage siden. Nu undrer det mig, at
hanhundene er påfaldende meget mere interesseret i at snuse til hende, end
de var før. Det er ikke operationssåret, de snuser til. Det er skeden. Hvad
kan årsagen være til det? Kan det være de sidste rester af et eller andet,
der tiltrækker, og hvor skulle det i så fald komme fra, når livmoderen er
væk?
mvh.

Fra : Pia J

Dato : 26-12-02 14:54

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har ofte set at steriliserede tæver er meget
populære blandt hannerne, så det, du oplever er ikke unormalt. Og de bliver
ved med det, ikke kun en periode efter operationen.

:Pia