Splinter Cell demo'en
Fra : Mikkel Petersen

Dato : 25-12-02 15:04

Jeg har lige downloadet demo'en til dette spil, men jeg kan ikke køre det...
problemet er at når jeg går ind i spillet så slukke min skærm, jeg kan
alt-tab'e tilbage ud i windows hvor min skærm så tænder igen, men der er
også dukket en fejl besked op som lyder: Fejl i SND bibiloteket invalid
track... kan kun sige ok... Hvad kan der være galt?

Mit system er:

T-Bird 1200Mhz
512 SD-Ram
Geforce 4-TI4200 128MB-Ram (Med 41.09 Driver)
Soundblaster Live
Windows XP-Pro

Håber i kan hjælpe mig.
Mikkel
__________________________________________________________________ Mikkel
Petersen ICQ#: 95042438 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:

Fra : Silver

Dato : 25-12-02 17:46

"Mikkel Petersen" <luder@dinmor.com> wrote in message
> [...]
>
> T-Bird 1200Mhz
> 512 SD-Ram
> Geforce 4-TI4200 128MB-Ram (Med 41.09 Driver)

Lyder som en Lydkorts fejl et sted, har du prøvet at slå acceleration fra på
dit lydkort i directx ?

Efter et stykke tid herinde er der åbenbart flere som har probs med spil
hvor det er creative soundblaster live kort som fucker lidt up. Især
battlefield 1942 har der været meget stress omkring, men også andre spil.

Prøv evt det, eller osse en lidt lavere driver til gfx kortet, ved ikke om
den der er WH..et eller andet certificeret hehe.

Ellers er jeg blank.

Mvh
Silver

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 25-12-02 18:49

det virker desværre ikke.... Der står i readme filen at de anbefalder at man
bruger de driver som jeg har

Fra : Silver

Dato : 26-12-02 22:54

Det er ret mystisk for jeg har lige downloaded demoen og jeg har INGEN
problemer med det.

Jeg har kun en p-III 600, 512 mb sdram, geforce 4 mx440 64 mb ram og onboard
lydkort.

Prøvede du det med lydkortet?

Mvh
Silver

Fra : Søren R

Dato : 27-12-02 09:44

On Wed, 25 Dec 2002 15:04:10 +0100, "Mikkel Petersen"
<luder@dinmor.com> wrote:

> [...]
>også dukket en fejl besked op som lyder: Fejl i SND bibiloteket invalid
>track... kan kun sige ok... Hvad kan der være galt?

Jeg fik samme fejl. Hentede en ny version, og så var der ingen
problemer.
--
Søren R
Hader DU en reklame? - www.hadereklamer.dk

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 27-12-02 12:33

en ny version af hvad og hvor hentede du den?