skriverettigheder - Hvordang ?
Fra : crane

Dato : 30-11-00 18:41

Er der nogen der har erfaring med at give en mappe skriverettigheder,
i frontpage, således at man kan opdatere databaser osv ?

Hvordan gøres det ?

jens

--
jh@thrane.cc

http://www.madopskriften.dk

Fra : Ikarus

Dato : 05-12-00 10:33

Hej ,.'
Du kan fx , lave en sub-domæne, dvs. en mappe som du har ind på server ,
right click ->Convert to web ( min er på UK )
der efter trykker du på TOOLS -> security >> og der kan du oprette flere
bruger til din web, og tildele admin/browser / osv..
det er nemt .
Vh
Ikarus
Icq : 49871222