MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Til Alle Der Vil Have Lidt Mere Styr Over ~
Fra : Thomas

Dato : 25-12-02 10:47

Jeg se ofte at folk skriver at det ene og andet prog. starter i windows,
uden at de kan styre det...

her er et lille og overskueligt program, der giver mulighed for at
deaktivere/aktivere disse.

http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

Håber at der er nogen der kan bruge det.

--
Venligst

Thomas
Når der svares på et indlæg, Så svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på.
..::Tak::.

Fra : ct

Dato : 25-12-02 12:50

hvad er der i vejen med msconfig ?

Fra : Carsten Holck

Dato : 25-12-02 14:04

ct wrote:
> hvad er der i vejen med msconfig ?

Såen en er der ikke i win2k
/@rsten

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-12-02 14:28

Hej Carsten Holck, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Såen en er der ikke i win2k

God grund

Meget apropos: Ved nogen om msconfig findes på Win XP'erne?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : René Prebendorf

Dato : 25-12-02 15:16

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse
> Meget apropos: Ved nogen om msconfig findes på Win XP'erne?

Ja msconig findes i xp.

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : René Prebendorf

Dato : 25-12-02 15:39

"René Prebendorf" <rene@xxxprebendorf.dk> skrev i en meddelelse

> "Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Ja msconig findes i xp.

Det må være snapsen der ikke kan stave hik....
msconif = msconfig

--
Venligst René
Remove xxx

Fra : Klaus

Dato : 25-12-02 15:16

> Meget apropos: Ved nogen om msconfig findes på Win XP'erne?

Jeps.
Klaus

Fra : ha

Dato : 25-12-02 15:44

Nej, men der er alligevel en der kan bruges. Den kan hentes
http://www.insideproject.com/downloads/msconfig2k/msconfig.zip

mvh
ha

Fra : Madsen

Dato : 25-12-02 17:37

Rudi Stegen skrev:

> Ved nogen om msconfig findes på Win XP'erne?

Det gør den og fungerer for øvrigt glimragende på Win2000 også.

Madsen.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-12-02 17:49

Hej Madsen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Det gør den og fungerer for øvrigt glimragende på Win2000 også.

Tak for infoen - også til René og Klaus, selvfølgelig.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Thomas

Dato : 26-12-02 15:30

> hvad er der i vejen med msconfig ?
Intet.. men eftersom at MsConfig på mange punkter godt kan virke en smule
uoverskueligt For Newbies, er det prog. jeg har lagt et link til, meget
overskueligt og viser kun de progs der starter når maskinen booter til
windows.
ergo, for en del, meget nemmere..

Thats Why..
men der er ingen der beder dig om at bruge det!!