007 James Bond: Nightfire
Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 25-12-02 02:19

HeY NG!

Jeg har lige installeret Nightfire og er ved mission 1, men jeg kan ikke
komme videre!
Jeg er nået inderfor til festen og har fotograferet de fire kvinder, men nu
skal jeg mødes med en CIA-agent på et aftalt tidspunkt, men problemet er at
jeg har ikke aftalt noget tidspunkt og ved ikke hvem den CIA-agent er!
Nogen som kan hjælpe???

--
/ Rasmus

Fra : Seth

Dato : 25-12-02 10:23

"Rasmus Broholm Andersen" <rasmusb(NOSPAM)@dbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> jeg har ikke aftalt noget tidspunkt og ved ikke hvem den CIA-agent er!

Prøv at gå ind af døren hvor den store mørke vagt/tjener blokerede før, så
kommer du automatisk til din agent.

Mvh
Bo

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 25-12-02 14:28

Mange tak for hjælpen!
Nu vil jeg se om det kan lade sig gøre!
TAK!

--
/ Rasmus

Fra : Rasmus Broholm Ander~

Dato : 25-12-02 15:44

Tja så vender jeg tilbage!
Jeg er stadig ved mission 1 og er nu ved at flygte fra slottet og er nu i
svævebanen sammen med den anden agent, men lige pludselig stopper den og vi
bliver overfaldet af to mænd + en helikopter! Her synes overmagten for
stor...jeg kan ikke gøre noget unden at død. Hvad gøre jeg forkert?
HJÆLP!
På forhånd tak!

Fra : P Nissen

Dato : 25-12-02 16:20

On Wed, 25 Dec 2002 15:43:52 +0100, "Rasmus Broholm Andersen"
<rasmusb(NOSPAM)@dbs.dk> wrote:

> [...]
>bliver overfaldet af to mænd + en helikopter! Her synes overmagten for
>stor...jeg kan ikke gøre noget unden at død. Hvad gøre jeg forkert?

Skyd helikopteren ned med det raketstyr du fandt lige inden
du kravlede ombord i svævebanen. Andre våben har ingen
effekt på den.