blå dioder.
Fra : hjulstad

Dato : 25-12-02 02:10

Jeg overvejer at få sat blå dioder i min N6310.

Hvem er bedst og billigst????

Mange tak

God jul og godt nytår

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 25-12-02 13:42

"hjulstad" <thjulstad@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at få sat blå dioder i min N6310.
>
> Hvem er bedst og billigst????

Skal det både være bedst og billigst på engang.

jeg vil sige det sådan det kan være godt og billigt lige som med pålæg i
supermarkedskøledisk, men skal det være bedste kvalitet må man i
delikatessen og betale prisen.

Men andre ord måske er der mere garanti hvis man betaler lidt mere.

For en privat person eksempelvis behøver jo ikke give den sammengarati som
et firma, og skal det være billigt er det jo nok en privat man skal til.

Hilsen

Johnny