Wanna save - Telia Abonnement.
Fra : Leif Nordmand Anders~

Dato : 06-03-01 21:21

Hej Derude,

Jeg kan huske, at der var lidt af en debat her omkring det at opsige
abonnementet.

Jeg opsagde det med det samme - og har d.d. modtaget skriftlig bekræftelse fra
Telia om, at mit abonnement er opsagt pr. en dato i august.

Så det ser ud til, at man godt kan gøre det 'i god tid'.

MVH Leif.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-03-01 23:32

Leif Nordmand Andersen wrote:

> Jeg opsagde det med det samme - og har d.d. modtaget skriftlig bekræftelse fra
> Telia om, at mit abonnement er opsagt pr. en dato i august.

Tak for infoen

Fik du så tilfældigvis også simlock-koden

> Så det ser ud til, at man godt kan gøre det 'i god tid'.

okay dokey. Jeg skriver mine to imorgen vil jeg tro.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Leif Nordmand Anders~

Dato : 07-03-01 15:05

Hej Carsten,

>Tak for infoen
>
>Fik du så tilfældigvis også simlock-koden

Nej Der må jeg nok vente til engang i august

MVH Leif.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-03-01 01:17

Leif Nordmand Andersen skrev:

>Jeg opsagde det med det samme - og har d.d. modtaget skriftlig bekræftelse fra
>Telia om, at mit abonnement er opsagt pr. en dato i august.

Opsagde du abonnementet skriftligt, eller ringede du til Telia?
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : Leif Nordmand Anders~

Dato : 07-03-01 15:05

Hej Lasse,

>Opsagde du abonnementet skriftligt, eller ringede du til Telia?

Jeg har endnu ikke oplevet, at de har modtage opsigelser telefonisk, så det har
jeg opgivet, jeg skrev dem et pænt lille brev (jeg forsøgte ikke telefoniske, så
jeg ved ikke, om det evt. kan lade sig gøre.)

MVH Leif.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-03-01 15:15

> jeg opgivet, jeg skrev dem et pænt lille brev (jeg forsøgte ikke telefoniske,

> jeg ved ikke, om det evt. kan lade sig gøre.)

Opsigelser SKAL ske ikke, ikke via e-mail.

/Mikael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-03-01 15:16

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

>Opsigelser SKAL ske ikke, ikke via e-mail.

Øhh, læs det lige igen :)

Jeg tror nu jeg fik fat i meningen...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-03-01 23:27

> Øhh, læs det lige igen :)

Ups

> Jeg tror nu jeg fik fat i meningen...

Fint.

/Mikael

Fra : Rune

Dato : 08-03-01 10:48

Man kan sagtens opsige sit abb. via e-mail. Jeg har for en måned siden
opsagt et Telia abb. via e-mail.

Der gik ca. en uge så fik jeg et brev hvor de bekreftet min opsigelse.

Hilsen Rune