MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp til windows ikoner
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 25-12-02 00:22

Jeg har haft Astonahell installeret. Det er et windows program hvor man kan
vælge en masse themes osv.
(http://www.astonshell.com/themes/index.htm)

jeg ønskede ikke at have det længere og afinstallerede det så. men der er
stadig rester af en af de themes jeg har haft installeret. Mine mappers
ikoner er det gamle themes ikoner, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af
hvor jeg kan genskabe ikonerne så de bliver de orig. windows mapper.

Højreklikker jeg på en mappe og vælger et nyt ikon, forbliver det
umiddelbart uændret.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-12-02 00:54

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> skrev :

>Mine mappers
>ikoner er det gamle themes ikoner, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af
>hvor jeg kan genskabe ikonerne så de bliver de orig. windows mapper.

Funktioner => Mappeindstillinger = > find mapper => Avanceret =>
Skift Ikon.

De originale ligger i WINDOWS\System32\shell32.dll

Fra : Neo.dk

Dato : 25-12-02 11:16

> [...]
> ikoner er det gamle themes ikoner, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af
> hvor jeg kan genskabe ikonerne så de bliver de orig. windows mapper.

Prøv "Egenskaber for skærm" > "Skrivebord" > "Tilpas Skrivebordet" > "Gendan
Standard"

Mvh Neo.dk