Skærme
Fijala 3554
Råd ang Neovo skærm
Fra : Michael

Dato : 25-12-02 00:01

Hejsa så prøver jeg lige i den rigtige gruppe,og håber på nogle svar jeg kan
bruge til noget, og ikke de sædvanlige kommentarer som der altid er flest
af, jeg købte en Neovo 17" F- 217 Fladskærm igår i Fona til 3995, og da
jeg
fik den tilsluttet ver der pixelfejl på, nå ned at få den byttet, tilslutter
den nye, der 2 pixelfejl på, er Neovo noget lort eller hvad???
samtidig står tekster meget utydeligt, er det evnt bedre at ofre lidt mere
mvh Michael

Fra : MaRk

Dato : 25-12-02 00:27

>er Neovo noget lort eller hvad???

Ikke ifølge ham her:

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 27-12-02 11:32

> Ikke ifølge ham her:

Det er så min mening og den står jeg stadigvæk ved, jeg har ingen
pixelfejl på min, og i den naturlige opløsning 1280*1024 kan jeg absolut
ikke genkende det med gnidret tekst, men hvis du f.eks. sætter den ned i
800*600 ser det ik så godt ud, men mine erfaringer siger mig at det gælder
alle fladskærme. I spil er det ser det dog helt kanon ud i f.eks. 1024*768
og jeg har på ingen måde fortrudt mit køb.

Jeg har set både billigere og dyre fladskærme med dårligere billede......
men smag og behag er jo forskellig. Men har du justeret den? for billedet
bliver ikke perfekt uden en odrentlig justering, hvilket jo gælder både tft
og crt...

Fra : Tom Christensen

Dato : 25-12-02 01:50

Hej Michael

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den nye, der 2 pixelfejl på, er Neovo noget lort eller hvad???
> samtidig står tekster meget utydeligt, er det evnt bedre at ofre lidt mere

Jeg købte en Neovo F-17 i juni for 7000,- (!) i Elgiganten, og jeg har
indtil nu været
særdeles tilfreds. (Ingen pixelfejl overhovedet)
Men derfor har jeg så heller ingen erfaringer med support, hvis der er fejl
på skidtet.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : Peder

Dato : 25-12-02 13:43

>Jeg købte en Neovo F-17 i juni for 7000,- (!) i Elgiganten, og jeg har

Det er ikke sikkert i har samme model. For en månedstid siden var der
en gammel og en ny model på markedet af deres F-15 skærm (Elgiganten
havde den nye). Der var stor forskel i antallet af farver de kunne
vise og den nye havde vist også bedre responstid.

-Peder

Fra : msandvad

Dato : 25-12-02 10:45

> samtidig står tekster meget utydeligt

Hej Michael,
Du skal huske at en fladskærm kun kan vise en opløsning optimalt; for en
17'' skærm er den opløsning som regel 1280x1024 ved andre opløsninger vil
billedet blive mere gnidret.
Mvh.
Michael

Fra : Michael

Dato : 25-12-02 11:25

F 17 er også en dyrere model eller Hvad ??? mvh Michael