Ingen ny PJH koncert :-(
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 06-03-01 21:12

Hejsa

Jeg havde nu lige glædet mig til at se PJ Harvey i morgen aften.
Så det var surt da jeg læste, at koncerten var aflyst, men endnu være, var
det at se, at der ikke kommer en ny koncert.
Er der nogen der har en forklaring på dette?
Det plejer da, at være meget normalt at når en koncert bliver aflyst, så
finder man en ny dato.
Så vidt jeg lige kan se, så slutter hendes tour d. 14/03/01 i Spanien. Jeg
kender ikke til nogle planer om andre koncerter inden hendes tourne med U2
d. 24/03/01. Man burde da kunne presse to koncerter ind på disse ti dage,
især når de drejer sig om udsolgte koncerter.
Men sådan er denne onde verden jo
Kan kun håbe på at hun skal åbne for U2 i KBH d. 6. og 7. Juli, men
sandsynligheden er nok meget lille....

ses
mvh Thomas

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 06-03-01 21:59

"Thomas Jørgensen" <smashingpump@email.com> writes:

> [...]
> det at se, at der ikke kommer en ny koncert.
> Er der nogen der har en forklaring på dette?

Koncerten i Stockholm og København er aflyst pga. sygdom.

> Kan kun håbe på at hun skal åbne for U2 i KBH d. 6. og 7. Juli, men
> sandsynligheden er nok meget lille....

Hun er blandt de 7 navne der indtil nu er offentliggjort til
Roskilde-festival.