MS Windows
briani 27239
Windows 98 SE og Nero 5.0.1.4
Fra : Cometen

Dato : 24-12-02 16:16

Burde disse ikke virke sammen?

Når jeg går in under menupunktet for at vælge brænder, står der ikke noget.

Hvad er der galt???
Og Hvorfor???
Og Hvordan kan det løses???

Mvh. Jakob J.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-12-02 16:43

"Cometen" <nej@tak.dk> skrev :

>Når jeg går in under menupunktet for at vælge brænder, står der ikke noget.

Nej, du skal op i Nero 5.5.x for at det virker i XP, mener at du
kan opgradere gratis.

Din version er snart to år gammel.

Fra : Gevaldi

Dato : 24-12-02 17:11

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Nej, du skal op i Nero 5.5.x for at det virker i XP, mener at du
> kan opgradere gratis.
>
> Din version er snart to år gammel.

Du svarer i øst, når der spørges i vest....
Det var Windows 98 SE og Nero det
handlede om:(

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-12-02 17:47

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> skrev :

>Du svarer i øst, når der spørges i vest....
>Det var Windows 98 SE og Nero det
>handlede om:(

Hmm - måske fordi jeg tænker på julemaden, jeg snart skal have.

Så kan det være fordi han bruger en nyere brænder som hans
version af Nero ikke kender.

Fra : J. Jensen

Dato : 24-12-02 17:19

"Cometen" <nej@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Burde disse ikke virke sammen?
>
> Når jeg går in under menupunktet for at vælge brænder, står der ikke
> [...]
Som Knud rigtig nok skriver skal du sikkert have fat i en opgradering til
Nero.
http://www.ahead.de/en/content/download.html#download

Jesper

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-12-02 13:11

> [...]
> Burde disse ikke virke sammen?
>
> Når jeg går in under menupunktet for at vælge brænder, står der ikke

Der er to sandsynlige årsager:
1) Du har fået en Nero CD af en anden og den virker kun til det drev den kom
med
2) Din version af Nero er for gammel. Opgrader gratis til 5.5.10.0 fra
www.nero.com

Hvis du har et licensnummer er det 2) der er fejlen, hvis ikke er det 1) og
det kommer aldrig til at virke.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk