Glædelig jul.
Fra : Fischer

Dato : 24-12-02 12:58

Nu er det snart en af årets store aftener. Så inden jeg kaster mig over den
optøede and, vil jeg gerne ønske alle i gruppen en rigtig glædelig jul.
- Med ønsket om mange hårde pakker under træet.

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Hans Paulin

Dato : 24-12-02 13:19

Fischer wrote:
> Så inden jeg kaster mig
> over den optøede and, vil jeg gerne ønske alle i gruppen en rigtig
> glædelig jul.

Same 2U *<
Hans

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-12-02 13:41

"Fischer" <express2002@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> optøede and, vil jeg gerne ønske alle i gruppen en rigtig glædelig jul.
> - Med ønsket om mange hårde pakker under træet.

Jamen i lige måde, og osse en rigtig glædelig jul til alt og alle her i i
NG.

MvH Aragorn_dk

Fra : V-Toby

Dato : 25-12-02 00:55

Ja god jul tal alle

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 25-12-02 00:15

"Fischer" <express2002@get2net.dk> skrev i melding
> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Takk det samme til dere gode naboer i Danmark! Dette er en NG jeg har mye
nytte av, og jeg er ofte innom her. Som mange nordmenn, liker jeg Danmark
meget godt, og jeg hadde noen virkelig flotte feriedager i Viborg-egnen i
sommer.

Jeg kjøpte som vanlig en mobil til meg selv i julepresang, denne gang en
Sonyericsson T300. Den fungerer som en drøm, nå når jeg har satt den opp mot
WAP/GPRS, e-post og IR-overføring til PC'en. Savner kun kalenderen som
finnes i andre (Sony)ericsson-modeller). Men jeg har funnet ut at jeg skal
kunne overleve med T300s hendelser (events).

Vennlig hilsen

Thorolv Valentinsen
Haugesund, Norge