MS Windows
briani 27239
Status Bar
Fra : Peter Holm

Dato : 24-12-02 12:56

Hejsa,
jeg vil gerne have vist status bar hele tiden - både i internet explorer og
windows explorer. Jeg slår den til 20 gange om dagen, men den forsvinder
hele tiden af sig selv. Hvordan får jeg den permanent slået til?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/
"The gab that seperates beauty from ugliness,
is the the gab that seperates reality from the Real"
Zizek om Lynchs "Lost Highway"

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-12-02 13:18

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> windows explorer. Jeg slår den til 20 gange om dagen, men den forsvinder
> hele tiden af sig selv. Hvordan får jeg den permanent slået til?

Du Åbner evt. Stifinder / explorer
1. laver den indstilling du vil have med statusbar og det hele.
2. trykker på Funktioner / mappeindstillinger / faneblad vis / tryk på
anvend på alle mapper
3. OK

Kurt

Fra : Peter Holm

Dato : 25-12-02 10:38

> [...]
> 1. laver den indstilling du vil have med statusbar og det hele.
> 2. trykker på Funktioner / mappeindstillinger / faneblad vis / tryk på

Jeg kan finde det for stifinderen, men i Internet Explorer kan jeg ikke
finde det. Nogen der har en forklaring med engelske betegnelser?
Mvh
Peter

Fra : Kurt Lund

Dato : 25-12-02 10:54

> Jeg kan finde det for stifinderen, men i Internet Explorer kan jeg ikke
> finde det. Nogen der har en forklaring med engelske betegnelser?
> Mvh
> Peter

Når du har lavet det som beskrevet i stifinder skulle det virke på alle
mapper / vinduer
Det gør det ved mig og andre jeg kender.

Kurt

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-12-02 10:59

Hej Peter Holm, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg kan finde det for stifinderen, men i Internet Explorer kan jeg
> ikke finde det.

Explorer *er* Stifinder og ikke Internet Explorer.

--
Hygge fra Århus - Rudi