Historien om julekurven, er nu på hjemmesi~
Fra : Jette

Dato : 24-12-02 11:49

Hej alle

Sabina hastede til Skagen for at holde jul, men nåede inden at sende mig
materialet omkring besøget hos Marianne, hvor julekurven blev overrakt.

Historien og udvalgte billeder, kan nu ses på hjemmesiden under kategorien
"Historier".. det direkte link til artiklen er:
http://makeashorterlink.com/?R26015FD2

Sabina har også en lille video, som kommer på hjemmesiden, når hun på et
tidspunkt vender snuden mod Sjælland igen

Hvis nogen undrer sig over, at der ikke er billeder af selve overrækkelsen -
ja, så er det fordi at de totalt kattefikserede tøser, i hast smed kurven i
armene på Marianne, og derefter grådigt kastede sig over de små forsvarsløse
killinger. Laaang tid efter kom de så i tanke om at de vidst nok skulle have
taget billeder af Marianne også *LOL* .... nåh ja, sådan kan det gå

Mvh. Jette

Fra : Battlefield´s

Dato : 24-12-02 12:38

Hej
Rigtigt fin historie, men desværre er noget af teksten ulæselig da et af
billederne dækker over den.
Hilsen (og glædelig jul)
fra Vibeke

Fra : Jette

Dato : 24-12-02 13:16

"Battlefield´s" skrev:
> Hej
> Rigtigt fin historie, men desværre er noget af teksten ulæselig da et af
> billederne dækker over den.
> Hilsen (og glædelig jul)
> fra Vibeke

Det ser ikke sådan ud hos mg, så jeg er nød til at vide hvilket billede det
drejer sig om?
Hvilken browser/version bruger du?

Mvh. Jette

Fra : Battlefield´s

Dato : 24-12-02 17:16

Hej ien
Her lige på falderebet:
det er det sidste "kattebillede" det der står Jow Jow under. Det dækker over
noget af teksten.
Nu vil vi køre til julemidddag.
Hilsen Vibeke

Fra : Jette

Dato : 25-12-02 10:24

"Battlefield´s" skrev:
> Hej ien
> Her lige på falderebet:
> det er det sidste "kattebillede" det der står Jow Jow under. Det dækker
> [...]

Hej Vibeke ... Jeg har nu flyttet ét af billederne, så der bliver lidt mere
"luft" imellem dem. Jeg tror nemlig problemet opstår, hvis man benytter en
skærmopløsning på 800x600 og derunder ... når du nu har sundet dig ovenpå
julemiddagen, vil jeg gerne høre om det har hjulpet

Mvh. Jette

Fra : Trine A.

Dato : 25-12-02 10:40

> [...]
> skærmopløsning på 800x600 og derunder ... når du nu har sundet dig ovenpå
> julemiddagen, vil jeg gerne høre om det har hjulpet

Hej Jette

Jeg svarer lige selvom jeg ikke er Vibeke Jeg havde nemlig samme
problem...Det ser ud til at være i orden nu

Min skærmopløsning er 1024x768, så det var ikke der problemet var......

Mvh
Trine

Fra : Jette

Dato : 25-12-02 11:46

"Trine A." skrev:
> Jeg svarer lige selvom jeg ikke er Vibeke Jeg havde nemlig samme
> problem...Det ser ud til at være i orden nu
>
> Min skærmopløsning er 1024x768, så det var ikke der problemet var......

Nåh, okay .... jeg bruger selv en opløsning på 1152x864 ... så i fremtiden
må jeg nok hellere teste i 1024x768 først

Tak for tilbagemeldingen

Mvh. Jette

Fra : Battlefield´s

Dato : 25-12-02 11:50

Hej Jette
Jo, nu fungerer det også fint her så vi kan læse hele teksten.
Hilsen Vibeke

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 24-12-02 16:26

On Tue, 24 Dec 2002 11:49:18 +0100, "Jette"
<jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote:

>Historien og udvalgte billeder, kan nu ses på hjemmesiden under kategorien
>"Historier".. det direkte link til artiklen er:
>http://makeashorterlink.com/?R26015FD2

   Jeg ville osse gerne have været med =) Men blev ikke spurgt.
Så jeg må takke Marianne for det store arbejde her i stedet :) Og i
stedet for at have været med til at give gave til Marianne og hendes
misser tror jeg at jeg vil sætte lidt penge ind på Tortie-kontoen så
arbejdet for mislingerne kan fortsætte :)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : marianne hellemose

Dato : 24-12-02 17:04

Hej Trine
Bidrag til Tortie-kontoen er bestemt lige så godt, vi har
gjort det rigtig godt med den konto. 6 katte neutraliserede, 6 killinger
vaccineret og checket og lille
Muddi har fået ordnet sit grimme sår, så det er virkelig
en succes.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-12-02 17:41

Trine Stubbe Teglbjærg wrote:

> [...]
> misser tror jeg at jeg vil sætte lidt penge ind på Tortie-kontoen så
> arbejdet for mislingerne kan fortsætte :)

jeg beklager meget ;)

desværre startede den oprindelige kurv ( fra ude og hjemme) med en tråd hvor
alle roste marianne i høje toner... der fik jeg ideen og skrev så til alle i
den tråd og bad dem spørge dem de kendte, samt dem jeg snakker med
privat......
da det så var "forkastet" skrev jeg til de samme mennesker og spurgte om de
kendte flere der evt ville være med..... sådan endte vi på den liste der nu
kom frem.... jeg er ked af at du er glippet i processen, men det er desværre
den slags der sker når det foregår ovre mail ;)

men tortiekontoen kan jo bestemt også bruge et tilskud er jeg sikker på ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 26-12-02 18:23

On Thu, 26 Dec 2002 17:41:05 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>kom frem.... jeg er ked af at du er glippet i processen, men det er desværre
>den slags der sker når det foregår ovre mail ;)

   Det tænkte jeg nok :)

>men tortiekontoen kan jo bestemt også bruge et tilskud er jeg sikker på ;)

   Det er jo det jeg tænker =)

Fra : Camilla Larsen

Dato : 25-12-02 20:33

Angående videoen som min kæreste optog for os nede hos Marianne er
under redigering, desværre for os skete der det at compen hvor
redigeringsprogrammet ligger brød ned samme aften som vi var kommet
hjem dernede fra.....men nu skulle den være klar igen og vi er i fuld
gang med at gennemse videoen evt. lave logisk rækkefølge til den*S*

Men det er jo piiiiinligt at vi helt glemte at filme overrækkelsen af
kurven til marianne, men vi stod og frøs bravt i døren, Marianne
manglede sine briller til at læse brevet så ind i stuen med os og hvad
er det første der skuer os...rock-tøzern*GGGG* og så glemte vi alt om
det kære "manuskript"....men vi kan love jer en deeeejlig video for
kattefreaks*S*

Håber at I alle har haft en god jul
--
Camilla