OT: Advarsel mod Anders Mouritsen ('Andos'~
Fra : Michael Krog

Dato : 06-03-01 21:11

Beklager at være OT - men mange har efterlyst slutningen på denne historie -
tidligere udspillet i dk.marked.privat.telefon.

Al e-mail korrespondance er at finde på nedenstående adresse:

http://home.worldonline.dk/~mkrog/andos.htm

Naturligvis har jeg stadig ikke fået mine penge - og afventer at Aalborg
politi finder en fornuftig løsning. Formoder ikke at der er nogen tvivl om
skylden i denne sag mere.

Håber at jeg kan spare andre for at handle med Anders.

'I hereby rest my case'

Michael

PS: Kommentarer pr. mail er naturligvis velkomne.

Fra : John K

Dato : 06-03-01 21:41

> [...]
> skylden i denne sag mere.
>
> Håber at jeg kan spare andre for at handle med Anders.

Trist sag. Du skriver at der er gået 14 dage. Er det ikke en kort frist
inden du hiver både Vordingborg og Aalborg politi - jeg syntes det er meget
kort tid.

Da jeg sidst handlede via en dk.marked-gruppe, talte jeg med vedkommende i
telefonen (det er meget rart lige at høre lidt om hvem man handler med)

Vi blev enige om at jeg overførte halvdelen af beløbet til vedkommende -
herefter modtog jeg apparatet - og overførte resten af beløbet efter at
apparatet og kvitteringen var kontrolleret. Det fungerede meget godt.

Mvh

John K

Fra : Erik Graversen

Dato : 06-03-01 21:54

Wauw! Interessent læsestof.

Det er sku kedeligt at det kan gå sådan.

Håber du får dine penge igen.

Mvh,
--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-03-01 22:43

"Michael Krog" <krog@talent.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
historie -
> tidligere udspillet i dk.marked.privat.telefon.
>
> Al e-mail korrespondance er at finde på nedenstående adresse:

ak ak,, der er sku blevet tastet en del på tastaturet,,, pyyyhh ha da.

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 07-03-01 09:30

Jeg synes da lige jeg vil tilføje at jeg har købt en mobiltelefon af
Anders uden problemer, og har haft kontakt med ham pr email så sent som
igår. Det drejede sig om at jeg havde et problem med telefonen, og ville
høre om han havde oplevet noget lignende. Uden beregning har Anders nu
tilbudt at checke op på sagen, og undersøge om jeg kan få ombyttet
telefonen på garantien. Det til trods at jeg fik alle originale papirer
+ kvitteringer i forbindelse med handlen. Det er bedre service end man
får i mange butikker.

Jeg vil ikke tvivle et sekund på at handle med Anders en anden gang.

Så ved I da det :)

   Mvh Thomas

Fra : Erik Einum

Dato : 07-03-01 23:25

Thomas Jørgensen <tj@netnord.dk> skrev

> [...]
> får i mange butikker.
>
> Jeg vil ikke tvivle et sekund på at handle med Anders en anden gang.

Du har kjøpt fra Anders, Michael Krog har solgt til Anders (og mangler
betaling) der ligger vel hovedforskjellen.

///Mvh. EE

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 08-03-01 09:32

ææææh, nej... Michael Krog har da også købt (eller ihvertfald forsøgt på
det) en telefon fra Anders...

Men tak for at bekræfte en af mine fordomme mod nordmænd ;)

   Mvh Thomas

Fra : Erik Einum

Dato : 08-03-01 20:18

Thomas Jørgensen <tj@netnord.dk> skrev

> ææææh, nej... Michael Krog har da også købt (eller ihvertfald forsøgt på
> det) en telefon fra Anders...

Se svar til M. Krog vedrørende hva jeg har misforstått.

> Men tak for at bekræfte en af mine fordomme mod nordmænd ;)

BLÆ!

///Mvh. EE

Fra : N/A

Dato : 08-03-01 20:17

Fra : Erik Einum

Dato : 08-03-01 20:17

Michael Krog <krog@talent.dk> skrev

> Erhm... Historiren er: Michael Krog har købt af Anders - har betalt, men
> mangler varen.

Nå har jeg da ikke lest korrespondansen i den linken du postet, men jeg
leste i en av meldingene om at han ikke har betalt. Leste det på nytt nå,
og ser at det står "at han ikke ville betale _tilbage_"

En misforståelse fra min side!!! Kanskje jeg kan skylde på
språkforvirring???

///Mvh. EE

Fra : Anders Mouritsen

Dato : 14-03-01 16:42

Ja nu efter at have læst Michael's hjemmeside, kan man jo se at han har
været kreativ, og skrevet nogle postede meddelelser som jeg ikke har lavet,
hvorfor mon?? hvilket er strafbart.

Men om ikke andet, vil jeg meget gerne, hvis alle der har handlet med mig,
som selvfølgelig ALTID har modtaget varen, som de betalte for, vil i ikke
være så flinke at sende mig en mail, med navn og adresse til mig, og skrive
hvordan i opfatter mig, da jeg agter at lægge sag an mod Michael Krog for
falsk anmeldelse. for så er det jo rat at man kan dokumenter, at Michael er
den eneste der foler sig Snydt "Tyv tror hver mand stjæler"

På forhånd tak.

Mvh Anders Mouritsen

Fra : Mickey

Dato : 14-03-01 19:15

"Anders Mouritsen" <andos@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Michael er
> den eneste der foler sig Snydt "Tyv tror hver mand stjæler"

undskyld mig, men det her begynder at virke latterligt!

--
Mickey

Fra : N/A

Dato : 18-03-01 00:09

Fra : Tommy.T

Dato : 18-03-01 00:09

Er det ikke på tide at futte over i "Mudderkastning", så vi andre
slipper
Hilsen Tommy